Recenze (265)
Agora (2009)
úžasné a ohromující panoramata na Zemi a antickou kulturu, kterou křesťané zničili!
Americký gangster (2007)
Další typický snímek, kde fandíte více zlu, než dobru!
Andělé a démoni (2009)
Napínavé, akční, malinko předvídatelné s úžasným výbuchem!
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Opravdu zajímavý pohled, do českých kuchyní!
Apokalypsa (1979)
196 min těžce depresivně temné hypno-psycho vodní jízdy.
Arrietty ze světa půjčovníčků (2010)
Snad NEJlepší "nejen" japonský animák, ale i český dabing tomu hodně pomohl.
Assassin’s Creed (2016)
Kurva zas to někdo podělal, místo akčního nářezu, z toho udelal nudnou sračku! Takova hra by nikoho nebavila.
A-Team: Poslední mise (2010)
I na to že to bylo dost přehnané, občas zmatené a akce byla dost špatně natočená, se mi tento koncept líbil!
Auta (2006)
Sice je to jedno velké klišé, dokola recyklované, ale i tak mne to víc než překvapilo. Originální a emočně nabitý snímek, nejen pro děti.
Avatar (2009)
Lidi, co by jste víc chtěli? Ano je to dobrodružná pohádka, která tu už byla! Ale pojátá trochu netradičně, s odkazy na zelené problémy naší planety, emociálně napjechovanou monstrózní podívanou, co tu ještě nebyla! Ve 3D opravdu požitek!