Recenze (1 592)
Kundun (1997)
Krááásný film , i moudro tam bylo . A to je to hlavní poselství filmu , sdělit nějaké moudré myšlenky nám normálním lidem , potažmo divákům .
Muži v říji (2009)
Vcelku vtipné , solidní Zedníček a Dulava ,no i Bareš pravda . Pěkné vábení , Čáková nebrala telefon a nakonec zazpívala . Váša zvláštní role a nakonec plány cesty přes obec skončily v poli . A tak je to téměř se vším u nás . Jde to do brambor . U toho filmu je to naopak , tož pěkné .
Fahrenheit 9/11 (2004)
NO CELKEM SÍÍÍÍÍLA . SILNÝ DOKUMENT .
Vyměřený čas (2011)
NO musím říci vcelku vydařené a neotřelé . Napětí tam bylo a dobrý konec . A DOBRÝ KONEC - VŠECHNO DOBRÉ . Takže slabší čtyři . Nebo střední , to bude lepší .
Kouzelníci (2013)
NO ten Carey pěkně uhnutá role . PROČ tam hrál takového kret .. , tedy divného člověka ? ? To byl kouzelník ?? AHA , to jsem nevěděl . Jinak se to dalo . Pěkné pohybové kreace na jěvišti měli klucííí nacvičené . PRÍMA . Jako by jsi dělali z toho všeho legraci , to by člověk neřekl do nich . Škoda , že nebyla ta spolupráce s Davidem Coperf.... na jevišti , to by teprve bylo číslo . Byla tam také oslava dětských narozenin , to je paráda , krása , suuupeeer . No , nyní vážněji , nebylo to špatné , ale mohlo to býti lepší . takže slabší tři , když přivřu oko nebo obě . Takže tak . Kouzelníci celého světa , spojte se . jojo .
Zázračná planeta - Série 1 (2006) (série)
Tak tady je to bez debat . paráááda .
Planeta opic (2001)
Efekty fajn , masky fajn , hudba fajn ,ale nějak to drhlo . Kde je zakopaný hafuš ??? Scénář aj režie . jojo .
Planeta opic (1968)
Skvělý film A POUČNÝ PRO LIDSTVO . Patří mezi základ sci.fi . Vše o něm bylo napsáno . HOWK .
Mise na Mars (2000)
MNĚ SE TO FAKT LÍBILO . ZAJÍMAVÝ KOUSEK . A DOBRÁ PARTA JE ZÁKLAD VŠEHO .
Jan Hus (1954)
GENIÁLNÍ ŠTĚPÁNEK . NÁÁÁDHERA . KLOBOUK DOLŮ .