Recenze (1 588)
Amadeus (1984)
Jeden z nejlepších filmů o hudebním skladateli . Forman , Shaffer , Ondříček a spol . TO UDĚLALI GANIÁLNĚ . Při každém shlédnutí diváka osloví a strhne , tedy myslím si to . Dávám osm .
Tobruk (2008)
NO dobrý počin . A ten šílený závěr . SÍÍLA .
Místo nahoře (2004) (seriál)
JEDEN Z MÁLA DOBRÝCH SERIÁLŮ , KTERÝ BYL V POSLEDNÍ LETECH NATOČEN , VÝBORNÁ STAŠOVÁ I TÁBORSKÝ . PARÁÁDA .
Dům pro dva (1987)
VYNIKAJÍCÍ A NEDOCENĚNÝ FILM . ZÁBRANSKÝ DÍÍÍKY .
Bumerang (1996)
NO ŘEKNU VÁM SÍÍÍÍLA . OPRAVDU VELMI , VELMI DOBRÉ . DÁVÁM SEDM .
7 dní hříchů (2012)
Natočit film o této době je dosti složité . Tento snímek se o to částečně pokusil , leč zavděčit se každému nelze . Dle mého soudu slušně natočeno , ale zůstal na půl cesty . Vetchý , Mokos , Bareš i Schmitzer si vedli vcelku dosti obstojně. Z mého hlediska JE potřebné točit takové filmy , abychom viděli A VĚDĚLI jaká doba to byla . Tento film je tedy přínosem .
Nevinnost (2011)
Je to vcelku solidní podívaná , ale něco tomu chybělo . Vetchý , Linhartová , Čermák dobrá trojka . Ta Anˇa nevím , nějak mne neoslovila . Takové rozporuplné , lepší dobrá .
Dynastie Nováků (1982) (seriál)
Byly i horší seriály , např. Muž na radnici . To byl kousek .
Pouta (2009)
NO dost věrohodné , hlavně pro mladší diváky . Antonín šílený , vyšinutý , pako . Malý jej zahrál skvěle . A tak se tady žilo .
Ještě větší blbec, než jsme doufali (1994)
Mám rád Ludˇˇka a pana Olmera , ale tady jim to nešlo .