Recenze (192)
Monstrum - Příběh Jeffreyho Dahmera (2022) (série)
Námět skvělý, obsazení také ale provedení podle mého trochu pokulhává. Téma mě opravdu zajímalo a vysoké hodnocení mě přesvědčilo abych se na tuto sérii podívala. Pravděpodobně jsem díky tomu měla moc velká očekávání, která ale nebyla naplněna. Zhruba do poloviny série jsem se ke každému jednomu dílu musela přemlouvat. Vůbec mě to nechytilo a nebýt mé zásady, že se snažím vše dokoukat, tak bych to hned po druhém dílu vypnula a vykašlala se na to. Ale od 6 dílu se to docela pěkně rozjelo a konečně se divák dozvěděl o něco více informaci týkajících se samotného Dahmera a jeho motivů. Nicméně znovu už se na to asi nepodívám a mezi nadšené fanoušky se také nezařadím.
Warcraft: První střet (2016)
Jakožto velký fanoušek hry World of Warcraft a i knižní série se stejným názvem, nemohu hodnotit jinak než 5*. Myslím že tvůrci měli nelehký úkol, vytvořit svět Warcraftu, tak jak ho známe ze hry a myslím si že se jim to povedlo.
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
Musím popravdě přiznat, že tenhle film vysoce předčil mé očekávání. Z kina jsem odcházela v naprostém úžasu, že se v dnešní době našel film, který si od úplného začátku získal mou pozornost a neměla jsem chuť ho po půl hodině vypnout. :D Všem doporučuji, určitě to stojí za to :)
Annabelle (2014)
V kině to byl famózní zážitek. Lekačky, temná atmosféra, panenka... Hlavním mínus pro mě je, že mě to nezaujalo natolik abych si z toho něco pamatovala.
Dárce (2014)
Na 100% můžu říct, že lituju těch peněz co jsem za to kino dala. Nápad byl dobrý, ale provedení je naprostá šílenost. 1 hvězda je za nápad a odvahu se do toho vůbec pustit, 2 je za pěknou písničku a třetí za Alexandra :D
Blbý a ještě blbější: Jak Harry potkal Lloyda (2003)
Svým způsobem je to šílená kravina, která by jasně zasloužila "odpad". Ale takhle jsem se už dlouho nepobavila. Jinými slovy blbost u které jsem brečela smíchy :D
Divergence (2014)
Tento film byl pro mě výzvou. Na jednu stranu jsem se mohla zklamat a na druhou si to neskutečně užít. Jelikož jsem četla knižní předlohu (rozhodně stojí za to), měla jsem strach, že to bude ptákovina a knížku to zkazí. Ale nestalo se. Od začátku do konce je to neskutečná jízda plná akce. I když jsem věděla co můžu od děje očekávat a kam to směřuje, tak jsem se ani na minutku nenudila a celé 2 hodiny jsem si užila.
Živelná pohroma (1999)
To je tak když v televizi nedávají nic jiného. Dobrovolně bych na to asi nekoukala. Bena Afflecka moc nemusím, ale Sandra to zachránila. Docela ohrané téma a ještě předvídatelnější konec.
Hvězdy nám nepřály (2014)
Po dočtení knížky, jsem ten film prostě musela vidět. Film se mi hodně líbil a na knížku to skoro dosáhlo. Muselo být strašně těžké, vystihnout všechny ty pocity, co byli zachyceny v knížce. Nádherný příběh o první lásce, nemoci a smrti. Výběr herců nemohl být lepší. Akorát ten konec mohl být trošku lepší.
REC (2007)
Nevím proč, ale ta reportérka mi šíleně lezla na nervy jejím chováním. Ten komu jsem fandila aby přežil, natáhnul brka jako první. Konec se mi hodně líbíl, ale nechal se očekávat. Nijak strašidelné to nebylo, ale ten kdo si potrpí na zombíky a litry prolité krve si rozhodně přijde na své.