Recenze (3 477)
Bod obnovy (2023)
Příjemné překvapení.
Heavy Trip (2018)
Mám ráda drsný skandinavský humor, tohle nebylo zas tak špatné ale ani moc dobré, prostě někde mezi.
Milenka (1976)
Film z doby, kdy byl Depardieu ještě fešák a ne hrouda sádla. Provokativní téma bylo velice lákavé, ale připadala jsem si jako host u skvěle napsaného jídelního lístku, kterému dají slibný předkrm, ale jako hlavní chod dostane ohlodanou kost. Celý film vyzívá poněkud samoúčelně, nekoná se to žádné zajímavé odhalení či zpověď. Prstě je to jako by vás s kručícím břichem poslali domů bez dezertu. Celý snímek tak vyznívá samoúčelně a zbytečně, stejně jako vražda koně v závěru filmu.
Prácička v Itálii (1969)
Už ani nevím, kolikrát jsem Prácičku v Itálii viděla, ale zážitkem zůstane vždy závěrečná jízda tří malých autíček přes město. Hlavně nezapomenout, že se tu jezdí po nesprávné straně vozovky ...
Srdce vlka (2023) (TV film)
Pro mě Srdce vlka splňovalo přesně to, co očekávám od dokumentu - dobré téma, dobré emoce a dobré zpracování.
Zvon zvonů (2023)
Víta Klusáka mám spojeného se zajímavým tématy a nebylo tomu jinak ani u Zvonu. Dobře zpracovaný záznam o jednom užitečném počinu.
Darwinovy ceny (2006)
Uvidíte a zapomenete, že jste viděli.
Hodina pravdy (2002)
Obsazení skvělé, téma dobré, ale velké finále se nekonalo. Děj tiše uplynul do šeda.
Kriminálka Anděl - Deset tisíc procent (2023) (epizoda)
Neurazí, nenadchne,
Vstupenka do ráje (2022)
Nevíte co k večeři? Vezměte nějakou pěknou destinaci, třeba Bali, vražte do toho nějaké dvě známé hvězdy, přisypte pár neznámých tváři, přidejte pár vtípů a máte super zabitý večer.