Poslední recenze (8)
Madagaskar (2005)
Tučnáci jsou dokonalý. Jinak jsem se opravdu bavil. Vřele doporučuju.
Mechanik (2004)
Z vyhublého Chistiana mě ještě teď běhá mráz po zádech.
Velká ryba (2003)
O tomto filmu jsem slyšel a myslel jsem si jaká to bude blbost. NIKDY jsem se tak moc nezmýlil. Naprosto dojemný film, který mě dokázal skoro rozplakat!