Recenze (2 531)
Ztracená kulka (2020)
film o tom ako šikovný mechanik dokazal vybrdnúť zo šlamastiky. Film jednoduchý, s rýchlym priebehom, o nahaňačky, nebola núdza.
Byeonhoin (2013)
film, o tom ako sa z hochštaplerskeeho stredoškoláka, stáva cez zbohatnutého danového poradcu stáva náruživý obhajca v politických procesoch. Zaujímavý fil, so skvelým hereckým podaním a obrazovým stvárnením prostredia a atmosféry.
Aenne Burda - Die Wirtschaftswunderfrau (2018) (TV film)
film bol pre mňa príliš jednoduchý, príliš "tuctový životopis", kde prím hrala manželská kríza Aenne Burdovej.
Zlomené kopí (1954)
Hold Tracy je Tracy, dal tomuto filmu fajnový špecifický šmrnc.
Heidi (1965)
príbeh som poznal z rozprávania, filmová verzia ma trochu sklamala, bolo to miestami prehnane gýčovité. Hereck tiež nič moc. :(
Dirigentka (2018)
Napriek záverečnej štatistike, z ktorej som bol po vzhliadnutí filmu predsa len trocha sklamaný, bol natočený slušný film o živote holandskej dirigentky. Nikdy sa nedostala do "top" svetových dirigentov prvej päťdesiatky, ani jej orchester nuž asi aj preto, že o poradí rozhodovali muži . :). Ale film je pekný, kuknite si to.
Corpus Christi (2019)
film o vzťahu k Bohu o poznavani seba samého a sveta okolo skrze Boha.
Osamělý pistolník (1954)
milovníkov westernov, pred takouto hovadinov z päťdesiatych rokov vystríham. Strašne naivné, bez hereckého kumštu, toto by som nečítal ani ako vydanie "dobrodružnych románov" za tri päťdesiat !!!!
Zemřít šťastný (2018)
snád aj preto, že som starému (skororovesníkovi) Ronymu tak rozumel, dávam filmu plny počet bodov. Slušná filmová dráma s nesmierne ľudským potencialom.
Skalpy (1987)
trocha mi to pripomenulo vojaka v modrom, dokonca tam boli vybrate cele seqencie, tu vsak predsa len bolo viacej belošskej krvi, hold europa vždy viac nadržala indianom. :)