Recenze (2 530)
Divoká karta (2015)
nemam rad gamblerov. Statham ako gambler, fuj !!! Asi najškredsí film s týmto Jaseňom v hlavnej ulohe. :(
Přestupný rok (2010)
film o tom, čo sa stane, keď vám v priestupnom roku prebehne cestu čierna mačka. :) Pre milovníkov romantiky a Írska, celkom slušná oddychovka
Ochránce (2012)
ak máte radi Stathamove akčňáky, prídete si na svoje, aj ked co do počtu mrtvol to tentokrát už trocha aj prehnal-
La Part du soupçon (2019) (TV film)
zbytočná dráma pre nedôsledné vyšetrovanie prvej rodinnej vraždy, nudne rozvíjanie podozrenia až k jeho potvrdeniu v závere filmu.
Valdézovi koně (1973)
sympatický Bronson v smutnom weaterne. Nemal skončiť tak beznadejne, lumpi v dobrých weaternoch by nemali vyhrávať.
Vyšinutý (2020)
rozzureny psychopat nháňa neznamu ženu aj so synom počas celeho filmu, kým sa to všetko neskončí.
Falling for You (2018) (TV film)
americka sladkosť typu Rosamundy Pilcher, napokon všeeetko dobre dopadne postúpia aj v profesii aj v láske
Císař: Občanská válka (2020)
černoch a aboniti ??? Ts ts ... novinka z historie občianskej vojny. Ale inak sa dalo na to pozerať.
Palma (2020)
Strašný odpad. Prečo len JOJka nakupuje takéto filmy !!!!???? :( Je to paródia ? Je to nevydarený sitkom? Ak hento bolo letisko v Moskve, tak kľudne majiteľ psa - čo ušiel do Prahy ako obchodný zástupca - mohol byť aj agentom NKVD a šiel vyhodiť továreň vo Vrběticích. :D
Appaloosa (2008)
ed harris sa na filme podielal trojako, najviac mu pristala poastava, ktorú vo filme stvárnil. Zahral to dobre.