Recenze (435)
Rychlí a zběsilí (2009)
Tak tohle byla panečku jízda. Nejlepší díl (podle mě) celé série.. Na začátku mě docela zarmoutilo zavraždění Torrettovy sexy přítelkyně, ale není nad nasraného Diesela. 4*
Inkoustové srdce (2008)
Příjemná pohádka, která moc nenadchne , ale také neurazí.
Loudilové (2009)
Mnoho nádherných dívek, sem tam povedený vtípek a dva nadržený puberťáci, to vše zaručuje 90 minut koukatelné komedie
Malí krotitelé duchů (2007)
Kdybych byl ve věku, jako jsou tito krotitelé, tak bych nějakou tu hvězdičku přihodil.
Pátek třináctého (2009)
Nechápu tady to hodnocení. Mě se tento remake vcelku líbil. Mnohem lepší jak některá starší pokračování.
Stalo se (2008)
Průměrná scifi, která mě donutila utíkat před větrem. :D
Šarlotina pavučinka (2006)
Jen pro milovníky zvířat a to nemyslím pouze na talíři. Fakt úlet :(
Klíče od pevnosti Boyard (1990) (pořad)
Super soutěž, kterou česká televize přestala vysílat . (škoda) :(
Velký táta (1999)
Další Sandlerovka a zase jsem se skvěle bavil. Jak naučíte chlapa k zodpovědnosti ??
Terminator Salvation (2009)
Super jízda. Bavil jsem se od začátku až po konečný boj s Arniem(no nesmí tu chybět). Škoda jen že se to víc odehrává kolem Marcusa Wrighta než kolem Johna Connora. Snad se to v pokračování změní i díky závěru. 5*