Recenze (435)
Krok za krokem (1991) (seriál)
Seriál mého mládí a myslím, že ne jen mého. Před časem jsem měl možnost, už o něco starší schlédnout pár dílů a stále dost dobré. :D Škoda, že v dalších sezonách už nehraje Sasha Mitchell.
Život zvířat (2008)
Zřítka kdy se stane, že ztratím u filmu trpělivost a nedoukoukám ho do konce. U tohodle snímku jsem to vzdal už po 30 minutách. tedy nemohu hodnotit jinak než ODPAD
Dvojí hra (2009)
NUDA, NUDA a zase NUDA. Strašně jsem se těšil až uvidím po delší době Julii a ani ona mě později ze spánku neprobrala. :(
Krvavý Valentýn (2009)
Konečně kloudnej horůrek na kterej se dalo koukat, sice to není žádna bomba, ale také neurazí. Jednu až dvě hvězdičky si schovávám jestli se mi to někdy podaří schlédnout v 3D.
Umlčeni (2008)
Nazev filmu mi vůbec nic neříkal a tak jsem schlédnutí tohoto snímku dlouho odkládal. Po schlédnutí jsem si říkal proč? Výborně jsem se u toho bavil. Byla to tzv. jízda od začátku a až do konce.
Znovu 17 (2009)
Po delší době teens komedie na kterou se dalo koukat.
Strážci - Watchmen (2009)
Dvě a půl hodně drahé nudy. Více se vyjadřovat k tomuto filmu je další ztráta času.
Peklo s princeznou (2009)
Po delší odmlce pohádka na kterou se dá dívat. Skvělé herecké obsazení. 4*
Gran Torino (2008)
Tak tento snímek mě bude ještě hodně dlouho držet u srdíčka. Jízda od začátku, až ke konci a ty skvělé hlášky. 5* jednoznačně
Jack Black: Spider-Man (2002) (TV film)
Super. Tyhle krátké parodie od Jacka Blacka na slavné filmy minulu, škoda, že jich nenatočil víc.