Recenze (212)
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Tento film jsem měl vždy problém dokoukat. Pouštěl jsem si jej natřikrát (vždy od začátku během několika let) a i napotřetí jsem ho viděl natřikrát (postupně během jednoho týdne). Většinu děje mě to vyloženě nebaví (především mazací část), postavy na mě nefungují (trhlá barevná Kate by ještě šla, u Jima děkuji za nekomediální roli, ale nemůžu si příliš pomoci a batole pod stolem mě dorazí, Elijah mi vyloženě vadí - to je asi dobře (?) a defakto jediný kdo mi sedí je Mark v roli crazy rozcuchaného vědce), ale i tak mě film nakonec poměrně dostane a nečekaně slušně a silně na mě zapůsobí! Btw: tak zde se inspiroval Christopher Nolan pro svůj Inception ;). PS: možná někdy napodruhé.
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Slabá blockbuster vykrádačka prvního dílu. Jo a Charlotte Gainsbourg už bude navždy nymfomanka.
Osm hrozných (2015)
Pro mě jeden z nejlepších filmů od Quentina. Jo a pořád je to hodně o dialozích a pořád je to super.
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Skvěle zpracované bez zbytečné omáčky. A Clint je borec!
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Skvělá Eva Green, dostatečně démonický Samuel L. Jackson (více psycho-záporných rolí pro něj) a partička xmen dětí plus zajímavé hrátky s časem, nad kterými je potřeba příliš nepřemýšlet dělají z tohoto filmu poměrně příjemnou podívanou pro celou rodinu. Tato podívaná však v ničem výrazně neviniká.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Už dlouhou dobu stále dostatečně vtipné a chytré na špičku žánru.
Westworld - Labyrint (2016) (série)
Občas hodně depresivní většinou hodně kvalitní seriál se skvělým závěrem (Williamova linka, osudy Arnolda a Roberta, Teddy a Dolores) [S01]. Jedna jediná věc mi vadila. Jak tak jistě poznají návštěvnící návštěvníky a jaktože jim (střelné) zbraně neublíží? (Tak nakonec dvě věci.)
Síla lidskosti - Nicholas Winton (2002)
Síla.
Deadpool (2016)
Ne tak wow jak jsem čekal, přesto super.
Suburra (2015)
Velmi dobrý surový film. Víc takových.