Recenze (61)
Neporazitelná Kristy (1993)
Podľa mňa brutálna sranda film a aj hudba dobrá štýl 80s movies
Příšera (2004) (TV film)
nezáživná kravina, kopírovanie predátora a votrelca
Márnice (2005)
toto je taká kravina že sa to nedalo dopozerať nuda a nuda, mne stačilo 1 hodina a 4 min a dalej som to nevedel dopozrieť
Den D (2008)
Komando remake...KOMANDO je jeden z mojich najoblúbenejších akčných snímkov. Len náhodou som natrafil na toto remake a velmi ma to prekvapilo tak som si to hned stiahol a pozrel, musím povedať že to zlé nebolo aj ked na originál komanda to absolútne nemá. DEN D nemá takú silnú atmosféru je to také suché celé a aj dosť lacné na akčné scénky to má. Ale podla mna sa to oplatí pozrieť už len preto že je to remake
Zhan lang chuan shuo (1997)
To to je jeden z najlepších filmov čo som za svoj život videl, dokonalé je všetko skvelá hudba, herci, napätie proste všetko. Odporúčam každému!
Temné patro (2008)
Dobrý film len nemal zmysel, alebo som ho aspoň nepochopil
Pavoukotřesení (2012) (TV film)
pekná srandička. Vhodná na večer pri káve a chipsoch
Aréna (1989)
Myslím že tomuto by padlo dobre remake spraviť. Lebo nápad velmi dobrý ale spracovanie nudné
Tváří v tvář (1997)
Neviem čo na tento film povedať,proste super nemal chybu dokonalí akčný film aj herci a ich výkony no proste fantázia super!
Mrtvý (2007)
Myslím že tento film je inšpirovaný Vranou 4:pekelný kňaz... odohrávalo sa to mexicky a podla legendy ale nápad to mohol byť dobrý len zle natočené a z hororom to nemá nič spoločné.