Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Akční
  • Drama
  • Krimi
  • Horor

Recenze (3 061)

plakát

Jiu Jitsu (2020) odpad!

Ty krávo, čistokrevné filmařské dno. Že Nick je dávno mimo a točí naprosto ujetý píčoviny víme dávno. Občas se mu sice povede něco zajímavého, ale točit deset braků a pak jeden povedený film není cesta nikam. Zatím jednoznačně nejhorší věc, ve které se tenhle kdysi Oscarový herec a akční ikona objevil a to je už notně napováženou. Jelikož má za sebou šílenou náboženskou agitku Left Behind, kterou jsem až do Džúdžitsu považoval za největší zrůdnost jeho mrtvé kariéry. Mix Mortal Kombat a Predátora s naprosto šílenou režisérskou prací, žádným dějem, dramaturgií nebo výpravou. Dialogy se nedají absolutně vydýchat. Tohle mi hlava nebere. Naprostá nulová tvůrčí práce. Roky sem neviděl tak špatný, ubohý a mizerný film. Choreografie soubojů tragédie a pokud tyhle sračky trochu nevytrhne aspoň akce nebo brutalita, je to absolutní konec. Že se Cage dávno pomátl to víme, ale že se kvůli pár dolarům na složenky ponižují v takovém shitu jména jako Yune, Grillo a Jaa, to už je hodně smutné. Ne, že by to byly nějaké velké hvězdy, ale nějaké to jméno mají a nějakou tu solidní filmařinu za sebou taky. Tohle by bylo ponižující i pro Seagala. Samotnou kapitolou kterou musím zmínit je hudba. To bylo co? Neuvěřitelně ubohé. Dimitri Logopenis by měl dostal deset let za ublížení na zdraví. Po tomhle se Vám roztaví všechny inteligenční obvody a mozek vám proteče ušima. Nejhorší film za hodně velkou dobu. Čistá nula. Díky Niku, zase si mi dal další rok, možná dva, než se podívám na něco kde se zase super strapníš. 0%.

plakát

Anything for Jackson (2020) 

S produkčním zázemím např. od Jamese Wana by to mohl být opravdu perfektní horor. Jenže kde nejsou peníze (citelně) a režisér není opravdu výborný talent, nevyklouzlíte nic ani z tak neotřelého a zajímavého nápadu. Námět? Excelentní. Herci? Ucházející kanadské televizní hvězdičky. Napětí? Neexistuje. Atmosféra? Nulová. Pár dobrých scén, jako ta s odklízením sněhu a pár dalších prostě nestačí. Herci občas nestíhají, děj se táhne a táhne a když se u horou nebojíte ani malinko, je to k ničemu. Navíc kamera je opravdu tmavá a hnusná, prostě amatérská a ta hodná babička s ďábelskými plány mě spíš rozesmívala. S lepším produkčním zázemím by to bylo asi skvělé, ale odmítám nadhodnotit film jenom proto, že s málem dokázal režisér něco vytvořit. Je to prostě nuda jak prase. A pokud mám kurva v hereckém ansámblu někoho tak kurevsky sexy a nadaného jako je Kaiytlyn Leeb, která má navíc herecké zkušenosti z velké hollywoodské produkce i hlavní roli v povedeném hororu od SyFy, nenechám ji do píči zaštěkat dvě věty, ale dám jí hlavní roli těhotné matky místo té neznámé prodavačky z Wallmartu z kanadského prdelákova. Fakt sem se na to těšil, bída. 40%.

plakát

Zvrácenost strachu (2020) 

Někdo psal nekoukejte na trailer, klidně se na to nekoukejte vůbec. Rodina která žije mimo společnost a papá bobule, loví bobry a lasičky narazí na Vlka. Táta protřelý lovec netrefí vlka z dvaceti metrů puškou, kterou byste na 100 yardů ustřelili ptáka kolibříkovi (lovec jak prase) a pak narazí na doupě jiného vlka. Dál trailery, teda spoilery. Předvídatelnost děje strašlivá, tempo nulové, atmosféra minimální. Manželka manžela nehledá, že je mrtvej vám dojede asi po deseti vteřinách. Že Nick Stáhl (tohle jméno teď dostává úplně nový rozměr 😀😀😀) je vrah by nedošlo jen pulci v mrdce a když se policajt chytí nohou do pasti, řekl jsem "hele! Teď si položí ruku do druhý a cvak" to už sem umíral smíchy. Intenzivní konec tomu zachrání snesitelný 2*. Jděte se vysrat s takovými bláboly.40%.

plakát

Sky Sharks (2020) 

Ach jo. Náckové, žraloci, pardon....lítající žraloci, spousta známých tváří a nakonec tak příšerný shit. Těšil jsem se na film od tý doby, co před třemi lety vyšel první teaser. Jenže i tyhle šílený píčoviny se musí umět. Začátek je docela fajn, stejně tak režisér dobře zvládá scény z druhý světový války a pasáž z ponorky na Arktidě je vlastně taky docela fajn. Jenže režisér film neskutečně natahuje naprosto stupidními scénami, kde dvě, nebo tři postavy vedou příšerný a nepodstatný dialog a dělá tím stopáž nesnesitelnou. Navíc akce jsou asi tři a všechny na jedno brdo ve vzduchu. Chápu, že to je trash z kickstarteru, ale jak už sem zmínil, i to se musí umět. Zajímalo by mě, proč vždycky skočili do letadla, když každý žralok má na ploutvi rakety (že tohle někdy napíšu). Prostě se vysrat na ty příšerný kecy, udělat jednu vzdušnou bitvu a vyslat slušnou herečku vykostit tu ponorku na Arktidě něco ve stylu B.J.Blazkowice. Protože náckové jsou fajn, kostýmy taky super a i ty masky. A možná by to mělo i atmosféru. Nápad za všechny prachy pro milovníky píčovin, naprosto zakopaný netalentovaným režisérem který se nás rozhodl unudit k smrti. Nevytrhne to ani výtečný Detlef Bothe, ani tři páry fajn koziček a už vůbec to nevytrhnou dvě přezrálý pornoherečky v hlavní roli. Oba díly Iron Sky jsou o dva levely jinde. Kurva, mohlo to být epické. Bohužel potenciál zůstal zadupaný v zemi.25%.

plakát

Anna (2019) 

Mám takový dojem, že špionážní filmy začínají soutěžit o cenu za nejdebilnější scénář. Besson svým novým výplodem směle konkuruje stupiditě Rudé volavky, ale díky docela slušné akci se drží nad její kvalitou. Třetí do počtu Atomic Blonde má díky bohu scénář jen předvídatelný, ale nedostatky zahání úžasnou stylizací, prostředím a výtečnou hudbou, takže blonďatá Atomic číča z naší hloupé trojice drží aspoň slušnou laťku snesitelnosti. Kdežto Anna je výplod vskutku genitální. Když pominu tu stupidní ohranou předvídatelnost, že agent pracuje pro dvě strany, aby nakonec pracoval hlavně pro sebe a měl nečekaného spojence (manželce sem řekl děj po 15 minutách i s koncem), nemohl sem vydýchat Nokii 3410, USB, kamery a další pecky v roce 1990. Nezlobte se na mě. Bral bych to v akční parodii a ne u špionážního filmu, který se bere vážně. Nejsmutnější na tom je, že první hodinu mě to ještě docela bavilo. Vlastně i víc bavilo. Ale čím víc hlavní hrdinka s každým šukala, aby si vysloužila svobodu, čím víc se Besson nesnažil schovávat ty stupidní chyby a čím víc se stával stále předvídatelným, začala mě Anna vlastně i docela srát. Když na konci zabije asi 50 prakticky nevinných vojáků, kteří vlastně dělají jen svoji práci, aby si vystřílela svoji svobodu, přál sem si, aby ji konečně někdo sejmul. Moc bych si přál dvojku. Stačil by tří minutový krátkometráž, kde by ji Luke Evans vystřelil mozek. Předvídatelná, iritující sračka. Ty 3* jsou za prvních 60 minut, kdy sem se bavil a za to, že je to o trochu zábavnější než Rudá volavka. Ale naprosto amorální podtext, předvídatelnost a anachronismy mě strašně nasraly. 50%.

plakát

Prázdniny pro psa (1980) 

Už to tam nebylo. Slávou unavený Holý se znuděně producíruje v unylém scénáři, který zoufale režíruje naprosto netalentovaná Vošmiková. Holého dětští kolegové jsou neskutečně na pěst a když začne Hrzán mluvit jiným hlasem, je definitivně konec. Holý je pro mě top v rukách Poledňákové, která z něj vytěžila maximum a pokud nepočítáte cameo v Marečkovi a epizodní roli v Ať žijí duchové, neobjevil se vlastně nikdy v ničem dobrém. Výlety za dědou na Šumavu jsou průměr a těch pár bezvýznamných normalizačních sraček nestojí za řeč. S tím "nejlepším" dětským hercem bych to nepřeháněl.40%.

plakát

Burákový sokol (2019) 

Člověk by potom skoro až chtěl zase věřit v lidskost, pochopení a lásku. Ale i když je svět hlavně dnes úplným opakem a scénář filmu je jen naivní iluzí a snem, i přesto že jsem od přírody pesimista, cynik a dobytek, tak ten zbytek duše ve mě jim přál každý zážitek, každou ulovenou rybu, každého hodného wrestlera, každého dobrého prodavače, každý vánek větru, každý hřejivý dotek písku, každý kousek boha, lok domácí pálenky a hlavně každý úsměv sladké Dakoty. Shia LaBeouf vyrostl z Hollywoodského spratka do rozervaného charakterního boha. Na takový film jsem už nějaký pátek čekal. Díky. 100%.

plakát

Krvavá nevěsta (2019) 

Samara Weaving se nám pomalu začíná měnit v ikonu ujetých akčních hororů s komediálním tónem. Mám rád tyhle ujetiny a pokud režisér (režiséři) dobře vyváží poměr humor/horor/akce, je to úspěch. Několikrát sem vyprsknul smíchy, několikrát si zachrochtal blahem u povedené a brutální akce, ale obří dům, hodně postav a hodně zbraní mohlo nabídnout jednoznačně daleko větší porci vražd, napětí nebo aspoň svižnější akce. Prakticky 80% rodiny to zabalí během minuty jedním vrzem a to mě trochu zklamalo. Dobrý béčko, zábavný, ale vyhrál bych si víc.65%.

plakát

The Dark and the Wicked (2020) 

Ďáblovi horory plné šílených tónů, koz, pomalého tempa a znepokojivé atmosféry jsou u nás velice vítány. Navíc creepy staří lidé udělají vždycky půl práce navíc. Jenže Bertino se prostě rozhodl, že nás bude 92 minut nechutně znepokojovat, děsit, strašit a napínat, aby nám v poslední vteřině dal facku která nás postaví zpátky na zemi. Žádná pointa, žádná zadní vrátka, aspoň malý náznak, důvod nebo smysl, proč si ďábel vybral jednu buranskou farmu v prdelákově a rozhodl se zlobit. A za to bych ti Bryane dal pěstí do xichtu. Mohl to být letošní top horor, ale režisér chtěl být buď zajímavý, nebo neumí napsat ani setinu smysluplného scénáře a umí jen pracovat s atmosférou. Jestli si myslí, že mu tohle projde pokaždé, narazí. 55% a to jdu ze 70% fakt jen kvůli konci.

plakát

47 metrů: Mimo klec (2019) 

Johannes Roberts je velice zručný řemeslník a svojí práci odvádí více než dobře. Produkční zázemí má film naprosto v pořádku, herci hrají, napětí šlape, lekačky fungují, tentokrát ale trochu skřípe CGI a film je mnohem víc akčnější, ale taky mnohem víc béčkovější než první díl, který má s dvojkou společný jen název. Mám rád žraločí horory a každý kus s dobrým vizuálem a napádem vítám. Nastavovaný sci-fi konec se mi paradoxně dost líbil. na 4* to sice není ani náhodou, ale 45% je normálně na blití. Už sem si zvyknul, že kvalitní animal survival horory jsou tady prostě neskutečně nedoceněné (hello, Crawl). Až Roberts dodělá reboot Residentu dal bych si klidně trojku. Žraloků není nikdy dost.59%.