Recenze (280)
V srdci moře (2015)
!Pozor na spoilerky! Na příšerně prkennýho Hemswortha se dalo konečně i koukat! Moc hezky a chytře pojatej příběh o "hrdinech". Nic složitýho, nicméně je tu pár scén, který chci vyloženě vyzdvihnout. Tak zprvu svíčka s voskem jako nádherná metafora při vysvobození od démona, kterej byl v duši tehdy 14letýho klučiny co musel skočit velrybě do huby a sežrat jednoho afroamíka když měl hlad, po dobu cca 50. let... S tím související a předcházející přesvědčovací věta budoucího autora knihy Moby Dicka "Devils love unspoken secrets". Obrovská posedlost prvního důstojníka lovit velryby a vozit olej nenažranejm sráčům pro zajištění rodiny spasená nevhozenou harpunou i přes obrovskej tlak kapitána a celý posádky. No a navíc výbornej Cillian, takže bez váhání 4*.
Stážista (2015)
Krásně ukázaný, že přátelství mezi mužem a ženou existuje, i když tady je trochu ortodoxní (40 let rozdíl, podřízený nadřízená). A Nancy dokazuje, že režisérka může bejt minimálně stejně dobrá jako režisér.
Dokonalý smysl (2011)
Jednu malou hvězdičku za pokus o nějakej vzkaz, jinak je to ale ubohá blbost.
Funny Games USA (2007)
Příšerná depresivní sračka.. Tohle se může líbit fakt jenom úchylům.
Ronaldo (2015)
Miluju fotbal, a to je taky jedinej důvod, proč jsem si tohle pustil. Taky je to jedinej důvod, proč Ronalda nenávidim. Dokumentární filmy jsou většinou o ničem, ale tenhle je dost podprůměrnej. Navíc jeho posedlost k Ballon D'or's z něj tady úplně čiší. Než ho začnu kritizovat, musim uznat, že je to velkej dříč, a fotbalista je to nadprůměrnej. Nicméně "I was made to be the best" bohužel neplatí, protože nikdy nebyl a ani nebude lepší než Messi. "If we have two more CR's in the team, I would be more confident" ??? Z toho smrdí hodně přehnaná sebeláska a arogance. Jinak jméno filmu bych taky změnil, protože RONALDO je jenom jeden. Chválim hudbu, ale to je všechno. Protáhlý jak jeho mamky ksicht (nic osobního), a vlastně nic novýho, všechno už víme..
Show Leoše Mareše (2015) (pořad)
Marešova trapnost vyloženě čiší z tohohle pořadu. Krausovi se tady v republice vyrovná málokdo, ale že to zrovna zkouší takovej usoplanec jako je on ? Od doby, kdy přestal nosit kožichy, se z něj stal uberkretén. Na Evropě 2 to zachraňuje Hezucký, tady bohužel není pomoci.
A-Team: Poslední mise (2010)
Jsem uchváááácenej Sharltonem Copleym. Z úplný "nuly" se vypracovat až na herce, kterej podává takovýhle výkony ? Z průměrnýho Districtu, kterej držel vlastně jenom on ? Wow... Liam Neeson je pro mě prostě klasa, jeden z nejlepších tvrďáků ever. Normálně bych tomuhle filmu asi neváhal dát odpad, ale jsem stunned těmahle týpkama.
Dokonalý šéf (2015)
Paráda. Takový kuchařský orgasmus. Má to skvělý a rychlý spád, 100 minut uteklo neskutečně rychle. Film je plný nečekaných vyústění a vtipných situací. Bruhl exceluje stejně jako Cooper. Jediná velká nevýhoda, co jsem pocítil je, že po 40 minutách jsem měl hlad.. A nepomohl popcorn ani kokýna. Jinak ale vřele doporučuji, i přesto, že na 5tou Michelinskou tomu ještě chybí špetka oregana.
Paranormal Activity: The Ghost Dimension (2015)
Příšerná splaška, stejně jako všechny další díly tohohle ubohýho hororu. Nemá to nic. Spád, lekačky, smysl. Možná se to spraví 12tym dílem.. 4 scénáristi se podíleli na opravdu nevim čem. Holt z řepy ananas neuděláš.
Po přečtení spalte (2008)
Takovej standard bráchů Coenů. Nabrat miliardu skvělejch herců, udělat z toho nechutnou splašku, a .... A to je vlastně všechno.