Recenze (1 247)
Proč to řešíme? (2017) (pořad)
Začal jsem se dívat v době kdy bylo cca. 15 dílů, od té doby kvalita vzrostla jakož i uvolněnost, která častokrát přebírá nadvládu nad řešenou věcí a tím se stává, že se Patrik i Martin dostávají mimo téma. .. Dokonalá přesnost informací občas více či méně vybočuje z kolejí, ale Zvědátoři nejsou videa pro akademickou tvorbu, ale spíše pro lidi co se zajímají o vědu apod. a chtějí se u něčeho jednoduchého nasnídat či uvolnit. .. Cca. 15min. videa vycházejí pondělí až pátek + v pátek bývá ještě zvědátorský stream pro zvědavé teens :D ... HODNOCENÍ: 90% (5*)
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Je to legenda .. Co jiného bych měl dodat ... Legendy nemusí být ve všech detailech dokonalé, protože to jsou legendy.... HODNOCENÍ: 90% (5*)
Raubíř Ralf a internet (2018)
První díl byl super a výnosný. Takže proč neudělat pokračování? No, možná proto, že scénář je sešitý bez vetšího nápadu. .. Hold je to slabý upgrade a wi-fi to taky nevyřeší. .... HODNOCENÍ: 65% (3*)
Favoritka (2018)
Ze začátku to má náboj, s krásně padnoucí hudbou a famózními hereckými výkony si myslíte, že se díváte na snímek roku, ale jak plynou minuty náboj se tak nějak vytrácí a hudba ani herecké výkony nestačí na závěrečné WAU. .... HODNOCENÍ: 70% (4*)
Battle Royale (2000)
Je to jen střílečka co inspirovala PUBG či Hunger Games(podle autorky prý ne) nebo je za tím něco víc ? No určitě malé poselství tam je, jak řekla Mitsuko: "Co je zlé na zabíjení? Každý má svůj důvod." + k tomu přidejte FlashBacky a velmi zajímavou hudbu a už je to něco víc než jen zabíjení. Ale extrémní morbidita tam stále je. .... HODNOCENÍ: 75% (4*)
Tomb Raider (2018)
Hra Tomb Raider je krásně propracovaná a ty oblasti ve kterých se pohybujete jsou oku i duši lahodící, hlavní postava je sympatická. Filmová Lara je chytrý, malý knedlík (oprava) drobek co běhá jako Forrest Gump. .. A i když nemůžu říct, že by se mi to nelíbilo, tak ohromen také nejsem. Snad bude druhý díl(tedy jestli bude) o něco propracovanější. .... HODNOCENÍ: 60% (3*)
První člověk (2018)
Víte co je nejhorší, že o tomto příběhu můžete natočit film a budou tam jen věci spojené s Apollem 11, ale jsem se vecpala cesta, testy, Gemini 8, X-15 a ještě život N. Armstronga... něco se mi tady nezdá. Ano je to pro lidi, co o Apollu slyšeli jen z doslechu a Armstrong je pro ně jen člověk s americkou vlajkou na měsíci. .. Kdyby se řežisér nesnažil o zaujmutí potencionálních diváků, mohlo by to být jak kvalitní z pohledu Neila tak z pohledu testů, které předcházely misi Apollo. Škoda, trochu mě to zklamalo. .... HODNOCENÍ: 65% (3*)
Bumblebee (2018)
Ještě jste neviděli Bumblebeeho!A nevíte co od toho čekat? Je to jednoduché. Představte si film Železný obr mixnutý s jakým koliv filmem co má téma "puberta" a máte Bumblebeeho .. Neočekával jsem mnoho a to jsem i dostal. Snímek občas pobavil, nenudil, takže proč ne? Ale znovu to už vidět nepotřebuju. .... HODNOCENÍ: 60% (3*)
The Punisher - Kandahár (2017) (epizoda)
Nevýhodou seriálů je, že budget se musí rozdělit do vícero dílů. I zde je ten problém velmi patrný. ALE příběh dostává nové odpovědi a také nové otázky, což je super a my se můžeme dostat zas o krok dál. ...