Recenze (753)
Divoká Francie (2013) (seriál)
Krásný dokument s pěknou hudbou.
Propast (1982) (TV film)
O čem, že to vlastně bylo? Kluk uvízl v díře a jiný kluk ho šel zachránit a při tom umřel. Bez napětí, životných postav, čehokoliv zajímavého veliká nuda.
Po rozvodu (1981) (TV film)
Výborné drama se skvělými hereckými výkony, zejména Ladislav Frej zahrál svého odporného manipulátora, slabocha a závislou osobnost velice přesvědčivě.
Westworld (2016) (seriál)
Zmatené, nedotažené, v některých chvílích scénář vyloženě děravý jako cedník.
Pustina (2016) (seriál)
Jestli to mělo chyby, já je neviděl.
Český žurnál - Výchova k válce (2016) (epizoda)
Kdokoliv , kdo o problematice jen něco málo ví, musí této slátanině dát odpad jako vyšitý, naivní snílci ovšem budou spokojeni a mnohde i "spravedlivě" rozhořčeni
Andílek na nervy (2015)
Pardon?
Něžné vlny (2013)
Nudný, fádní, barvotiskový, zbytečný, prázdný, všechna tato adjektiva mne napadala při sledování tohoto produktu. Ano, to nebyl film, to byl produkt k monetizaci režisérových vzpomínek. Neskutečně trapná ubohost o ničem, nevtipná, slizká, vlezlá, vskutku Vejdělek nomen omen, o nic jiného nejde.
Příchozí (2016)
Tak to zase nedopadlo, bohužel. Je mi líto, tento film není ani zdaleka tak inteligentní, jak se tváří, trpí zjednodušením, uspěchaností a nelogickým jednáním některých postav. Já bych jej sice rád pochválil, ale prostě nemůžu.
Rapl (2016) (seriál)
Rapl je kokot a zápletky jsou poměrně průhledné, zejména ta hlavní. Jediné, co šlape, je atmosféra.