Recenze (571)
Mr. Bean - Veselé Vánoce, pane Beane (1992) (epizoda)
Jednoznačně nejlepší Bean... a dost možná jedna z nejvtipnějších věcí, které kdy Atkinson natočil.
Případ z Poodle Springs (1998) (TV film)
Na tom filmu už je holt vidět, že to není Chandler, ten příběh drhne... ale Caan je rozhodně mnohem víc Marlowe než Mitchum. Poodle spring je poměrně příjemně střižený detektivní film s příchutí drsné školy.
Columbo - Jak vytočit vraždu (1978) (epizoda)
Ta jeho filmová sbírka byla skutečně mňamózní...
Smrtící invaze (1995) (TV film)
Těžce vykradení Ptáci, navíc s ekologickým zamyšlením na závěr. Velmi směšné, zvlášť ve chvílích, kdy matka mluví k umírající dcerušce (tedy málem).
Batman (1989)
Batman je můj nejoblíbenější comicsový hrdina a jeho první zjevení se na plátnech zároveň jeden z nejštastnějších počinů v comicsovém subžánru.
Ryba jménem Wanda (1988)
Ze začátku jsem měl trochu problém si na bláznivé gangstery zvyknout, ale jakmile se objevil na scéně John Cleese, všechno se zvrtlo tím správným směrem a byla to bomba... 4 a půl hvězdičky.
Helena a její chlapci (1992) (seriál)
Kdysi dávno jsem na to fakt čas od času koukal... alespoň na ty první díly :)
Pluto Nash (2002)
Jediným kladem toho filmu je minirole Johna Cleese.
Millerova křižovatka (1990)
Ten film jsem viděl snad tisíckrát a pokaždé jej miluji víc a víc.
xXx (2002)
Namachrovaná nuda, která Bondovi nesahá ani po zaschlou krev protivníků na podrážkách. Chcípni, Diesele.