Recenze (303)
Dcery zla (1971)
Holky pekny, jinak nic extra...
Čínská čtvrť (1974)
Asi nejsem cílová skupina...a proč se to jmenuje ChinaTown?
Paroží (2021)
Dobry to bylo…slušná atmosfera
Duna (2021)
Výborná hudba , vizualně krásný , málo červů....
Smrt do roku 2020 (2020) (TV film)
Skoda, cekal jsem vic...
Země bez zákona (2012)
Ztrata casu...
Čas (2021)
Tesil jsem se a prd...
Nicota (2016)
Sice to má takovej lehce dementní děj, ale taky dost krve, slizu , chapadel a podobných fajn věciček...
Tiché místo: Část II (2020)
Stejná blbost jako jednička , jedině pokud jste ještě nikdy neviděli sci-fi ani horor ..
VFW (2019)
Jako sice docela masakr, ale jinak blbost...a ten jakoze zlej dealer, me teda taky moc nepresvedcil...😉