Recenze (84)
Zázračný nos (2016) (TV film)
Proč tam proboha museli cpát ten tablet?
Matky na tahu (2016)
Když komedii o kráskách že střední posunete do rodičovských kolejí...
Svátek matek (2016)
Ve svém žánru Topka, pobavilo. Je to hezky natočené, dobře zvolení herci i v malých rolích. Trošku je to předvídatelné, ale v tomto případě mi to vůbec nevadí.
500 dní se Summer (2009)
Divný formát, mě to neoslovilo. Romantiku i komedii si představují jinak. Hlavní protagonisté mi k srdci nepřirostli
Frajeři ve Vegas (2013)
Nenáročná pohodovka. Kvalitní obsazení, příjemně plynoucí příběh. Pár laciných vtípků dojem nezkazí.
Opravář na všechno (1997)
Nezaujalo. Žádná z hlavních postav nebyla sympatická a všichni se chovali, jako by utekli z ústavu.
Dancing on the Edge (2013) (seriál)
Potenciál měl seriál určitě větší, ale potěšil. Ze začátku se tváří, že bude sledovat vzestup kapely a její členy, ale vcelku brzo zahne jiným směrem. Několik opravdu skvělých herců, super hudba, parádní kostýmy a kulisy.
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
Tak otřesné téma zpracované tak precizně...Atmosféra první série je neskutečná, bušilo mi z ní srdce i ve chvílích, kdy se vůbec nic nedělo. Rufus Sewell se tímto dostává do nejoblíbenějších herců, protože je neuvěřitelně uvěřitelný. Nedočkavě vyhlížím další řadu.
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Některé scény byly až tak realisticky vykreslené, že jsem se radši ani nekoukala.
Nová holka (2011) (seriál)
Takový ten seriál, který necháte běžet, když jen tak pustíte televizi, ale vlastně ani nemáte v úmyslu se koukat. Hlavní hrdinové se chovají divně, nepřirozeně i na sitcom, napsané charaktery hercům nesedí.