Recenze (1 428)
Ghostland (2018)
Ono ukázat fakáče z auta deviantnímu sadistovi není zrovna dobrý nápad, pokud se nechcete stát jeho panenkou na hraní. Celkem dobře natočený horor, který trochu sráží okamžiky, kdy nevíte, co se odehrává ve skutečnosti a co ve fantazii hlavní hrdinky. Tímto způsobem si s námi scénárista pohrává dost dlouho, není nouze o překvapení a pokud jste si dnes ještě nedali svou každodenní dávku explicitního násilí, s tímto filmem nešlápnete úplně vedle.
Plán útěku 2 (2018)
Kdo má v blahé paměti povedenou jedničku, ve které Sly s Arniem prchali z vězení, tomu musí při sledování dvojky téci z očí potoky krve. Přestože jsme zvyklí, že pokračování bývají slabší jedniček, tak hrůzostrašný propadák nikdo nečekal. Ne, tohle se opravdu nedalo dokoukat do konce!
Ash vs Evil Dead - Série 3 (2018) (série)
Čeho je moc, toho je příliš. Scénárista jel zřejmě na slušném matroši, protože takovou peachovinu člověk při smyslech nevymyslí. Neustále to balancuje mezi zdařilou komedií, slaboduchým hororem a ve chvíli, kdy se nás tvůrci pokusí dojmout, i nekoukatelným shitem. Naštěstí to alespoň částečně zachraňují nápadité gore scény, kdy krev, sperma a zvratky doslova cákají z obrazovky.
American Crime Story - Versace (2018) (série)
Po pěkné 1.sérii přišlo zklamání. Pokud se chcete něco zajímavého o smrti Versaceho dozvědět, pusťte si první a poslední díl. To mezi tím je jen k uzoufání nudné mapování posledních let Versaceho i jeho vraha, neustále se přeskakuje v čase a sledujeme výlet do světa bukanýrů a jejich rekt.
American Crime Story - Lid versus O. J. Simpson (2016) (série)
10 dílné soudní drama o procesu s O. J. Simpsonem, kde na jedné straně stály nezvratné důkazy na straně žalobců a na druhé straně manipulace s veřejným míněním, hra na rasistickou notu a znevěrohodňování svědků v podání obhajoby. Zpočátku se to trochu vleklo, ale druhá půlka mně už pohltila a hltal jsem to po 3 dílech za večer. Stojí za to počkat na závěrečné titulky, podoba skutečných postav s těmi ze seriálu je neuvěřitelná, teda až na Travoltu, ten jeho slizkej právnickej ksicht nemohl nikdo ve skutečnosti nosit.
Legenda o Kolovratovi (2017)
Rusové jsou na své hrdiny opravdu hrdí, a tak čas od času nějakou tu legendu výpravně zfilmujou a skutečným událostem přidají tak 300% hrdinného patosu. A tak Kolovrata nehraje žádné dvoumetrové hovado s výrazem neandrtálce, ale přitepleně sympatický Ivan, jehož pohledu podlehla nejedna Nastěnka. Pak tu máme medvěda digitálně vpraveného do filmu tak amatérsky, že i 60 let stará Cesta do pravěku je vedle toho trikovým veledílem. Vše pak podkresuje zima jak v Ruském filmu. No ale abych jen nehanil, bojové scény jsou zdařilé a nepřátelští mongoloidi vcelku zábavní.
Gringo: Zelená pilule (2018)
Občas se stane, že napsání recenze na ČSFD nechám až na druhý den po shlédnutí a když se chci do toho pustit, tak si vlastně ani nepamatuji, o čem to bylo. Vím jen, že to bylo banální a nudné.
Tomb Raider (2018)
Dobře natočená pohádka pro dospělé, kdy ztracenou archu místo Indiany Jonese dobývá Lara Croft. Naštěstí se tak stalo ještě před tím, než se jí natekly pysky a proměnila se v Angelinu Jolie, takže kromě krásných exteriérů můžeme obdivovat i sex-appeal hlavní hrdinky.
Dokonalá loupež (2018)
První půlka ukecaná a dosti nudná, v té druhé už se jde do akce a ta je natočená zdařile. Ve srovnání s dokonalým Nelítostným soubojem je to ale o ligu a 2 hvězdičky níž.
Nikdys nebyl (2017)
Postava samorosta s kladivem, který osvobozuje unesené dívky, slibovala zajímavou podívanou. Bohužel polovinu stopáže sledujeme duševní trosku, který vzpomíná na svá traumata a má všelijaké vidiny, no a když konečně dojde na nějakou akci, tak ta se stane mimo záběr kamery, aby se nám citlivým divákům neudělalo z kapky krve nevolno.