Recenze (4 700)
Gentleman s pistolí (2018)
"Forreste... určitě existuje pro člověka v tvé pozici snažší živobytí." A on se na mě podíval a řekl: "Bratře... Nejde mi o živobytí. Jde mi prostě o žití." Tolik asi k Redfordově rozlučce. Jakmile tato herecká legenda promluví, hned si uvědomím, kolika skvělým postavám vdechl život. Tady ani po osmdesátce ze svého charismatu nic neslevuje. 65%
68 Kill (2017)
Zábavně cáklá záležitost, kde má týpek vyloženou smůlu si najít normální ženskou. Postava úchylného Dwayna by si zasloužila svůj vlastní film. 60%
Osudový dotek (2004)
Ve své době byl tohle absolutní hit, který všichni museli vidět. Přecejen by tam dneska člověk chybičky, ale díky povedenému závěru se jedná stále o špičku žánru. Ashton Kutcher nikdy dříve ani později nehrál charismatičtěji. 85%
Hellboy (2004)
První Hellboy pouze lehce načrtl v jakém zhruba vesmíru se budeme pohybovat. Každopádně zajímavý hrdina i komiks, který je naštěstí tolik odlišný od všech těch Iron Manů, Batmanů atd. 60%
Trhala fialky dynamitem (1992)
Svatá panenko podsrpenská, to byla ale blbost. Ve druhé polovině se už zřejmě nejelo podle scénáře a snaha filmařů bylo nějak celou tu kravinu uzavřít. 0%
Beze stop (2018)
Trošku jsem tušil syndrom z války, který hlavní hrdina řeší odloučením z civilizace. Poselství filmu mě bylo jasné, ale chybělo mě větší množství zajímavějších scén. Captain Fantastic byl mnohem barvitější a divácky přívětivější. Vyprávění začíná v bodě 8 a skončí v bodě 9. Sledujeme pár dní v životě člověka, který nestojí o společnost. 55%
První člověk (2018)
Chazelle se mě začíná povážlivě vzdalovat. První člověk se mě nejvíce dotknul rodinou tragédií u Amstrongů. Potom jsem už jen sledoval něco o čem by bylo téměř zajímavější si přečíst. First Man opět trpí neduhem posledních let a to ubíjející délkou. Navíc Goslingem se cítím poměrně přesycen. 55%
Mezi světy (2018)
Bohužel se Cage vrátil zase tam kde se cítí v poslední době v herecké profesi nejbezpečněji. Hraje další tragickou postavu, která se kolem jen potácí, chlastá a chová se velmi podivně. V Mandy to bylo velmi stylové. Between Worlds je ovšem hrozně špatně natočená zmatečná kravina. 20%
Krvavý Bangkok (2014)
Trošku nerozumím zdejším chvalozpěvům. Jasně, je to lepší než 90% nových Seagalovek, ale ani tento fakt ze Skin Trade lepší film nedělá. Tony Jaa má svých 5 minut slávy za sebou a dobrý herec z něj nikdy nebude. Naproti tomu z Lundgrena dobrý herec nikdy nebyl ani na těch 5 minut :) Do Bangkoku se s touhle sestavou už nikdy nepodívám. 30%
Sám doma a bohatý (1994)
Se sérií Sám doma to nemá nic společného. Navíc Culkinovo kouzlo je zcela fuč. Více jsem se pobavil u regulérní Trojky. 20%