Recenze (520)
Temný úsvit (2006)
Ale budeme se tvářit, že to celé skončilo naskočením do vrtulníku, protože jinak bych této překvapivé lahůdce tu pátou hvězdičku musel zase hezky pěkně rychle sebrat.
Ježíš je normální! (2008)
Ale hodně silný tři, který však raději nechávám, až dokud neuvidim Jesus Camp, na který se vrhnu v co nejbližší době. Ježíš je borec borců, evoluční teorie je blbost a já jsem zase jednou z nějakýho dokumentu docela slušně nasranej.
Inland Empire (2006)
Špagát, chrchel, kyblík, nemluvně, bandaska, trenky, polotovar, jogurt, jahody, tabatěrka, brokát, borůvky, hurikán, hořčice, náplast a samozřejmě kolemjdoucí rozkvetlé skříně...
Cestující (2008)
Není nad to, když ze sebe divák nechá osmdesát minut dělat naprostýho, ale opravdu totálního kreténa. A to mě Passengers hlavně kvůli zajímavě podivný atmosféře ze začátku chytli docela dost, ale pak zjistíte, že už se hodinu nic neděje a nakonec jenom sedíte s otevřenou hubou a pomalu začínáte hledat adresu scenáristy, aby jste mu mohli jet rozkopat držku.
Milionář z chatrče (2008)
Většinu stopáže se jedná o neuvěřitelný mix okouzlující pohádky a Města bohů, ale závěr kolem mě nějak podivně prosvištěl a vůbec mě nezasáhnul tak, jak jsem si během celého filmu představoval. Škoda, ale i tak výtečná záležitost a jeden z nejpříjemnějších filmových zážitků za hodně dlouhou dobu.
Che Guevara (2008)
Fascinující podívaná a nejhodnotnější Soderbergh od Trafficu. S maximálním hodnocením však raději budu ještě opatrný a počkám až jak dopadne Guerilla.
Labyrint lží (2008)
Solidní, svižná a výtečně odsýpající mňamka, která si to drandí do cíle bez jediného zaškobrtnutí. Během závěrečných titulků si však uvědomíte, že vlastně ale pořádně nemáte na co vzpomínat a že si repete asi dáte maximálně někdy za pár let, až to celé poběží v bedně jako film týdne. Scott opět válí, herecké osazenstvo jakbysmet, ale jaksi tomu chybí "něco", kvůli čemu bych měl nutkání posunout celou záležitost do vyšší čtyřhvězdičkové ligy.
Saw 5 (2008)
Po přelomové jedničce, uspávací dvojce a silně sračkoidní trojce jsem se vloni náhodou nachomýtl ke čtyřce a byl jsem natolik příjemně překvapen, že jsem pětku dokonce vyhledal sám. Sice se nejedná o žádný zázrak, ale bronzovou medaily mezi dosud natočenými díly získává pětka s přehledem a já nemám problém s udělením příjemných 50% pro vcelku neškodný a solidní kousek, po kterém mě šestka i docela láká, což by mě teda po dvojce a hlavně po trojce nenapadlo ani kdyby nevim co.
Wallace a Gromit: Otázka chleba a smrti (2008) (TV film)
To je zajímavý. Plno z vás tu píše, jak se koncept už vlastně docela otravně opakuje, a že to je pořád dokola to samé, ale pak tomu stejně všichni nahulíte aspoň čtyři hvězdičky. Něco mi uniklo?
Vy nám taky, šéfe! (2008)
Všichni co hodnotěj víc než jednou hvězdou, alou na lobotomii...