Recenze (71)
Fantastická čtyřka (2005)
Za Albu si ty 3 hvězdy zaslouží, bez ní by byl 1 až odpad...
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Neznám jiný seriál, který bych viděl tolikrát znovu a znovu a stále mne dokázal do "mrtě" rozesmát a složit. Legendární, nehynoucí, kultovní záležitost. 100 pct jen proto, že nelze víc.
2Bobule (2009)
Ani Terezka to nezachrání...2/10.
Aeon Flux (2005)
Jojo, na Charlize Theron se dobře kouká, jinak film žádný hifi :) 6/10.
100 sladkých holek (2000)
Inu, proč ne, koukat se na to dá. 5/10.
30 dní dlouhá noc (2007)
Temná a dobrá záležitost, 8/10.
Den trifidů (2009) (TV film)
Inu proč ne, ale na knižní předlohu to ani náznakem nemá. 6/10.
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
Úděsná ubohost...
Ulice (2005) (seriál)
Odpad všech odpadů
Úder na planetu Zemi (2007)
Pěkně zpracovaný dokument na zajímavé téma. Takové co by, kdyby. 8/10.