Recenze (4 257)
Místnost sebevrahů (2011)
Film začne celkem nevinně, emo boy Dominik , který se zamiluje do kluka ze školy..Když to ovšem vyjde drsným způsobem najevo,tak začne pravé drama..Internet - místnost sebevrahů - neznámá dívka .. Řekla bych , že pro Dominika "smrtící kombinace" .. Začne se uzavírat do sebe, trávit čas neustále u PC , přestane chodit kamkoliv z pokoje..Vše se stupňuje,až to vygraduje na povrch incidentem odpojení internetu :)) .. Konec komentovat nebudu,to byste z toho pak nic neměli :)) ..Pro mě naprosto dokonalý polský film ..Jsem z toho unešená,psychicky zle mi z toho je dodnes,ale perfektní nápad,originalita..Před hlavním hrdinou smekám - dokonalý herecký výkon (lepší než nějaké světové jedničky) ..
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Obsahuje spoilery: 4 řady, 81 dílů, 3 vězeňské budovy (včetně filmu), tak tohle je útěk z vězení :). První řada úvodní mě zaujala velmi kvůli seznámení s postavami, skvělým vtípkům, perfektnímu plánování, pár dojemným okamžikům a naopak dramatickým. Oblíbené postavy v první řadě: Sarah, Michael, LJ, Sucre. Druhá řada po útěku z Fox River byla napínavá každým dílem odzačátku do konce.. Partě uprchlíků je neustále v patách agent A. Mahone, velmi perfektně zamotaný děj, který neustále stupňuje, seznámení s novými postavami, rozloučení se starými, v téhle řadě zůstávají oblíbené postavy ty co v první, nejvíce mě zaujaly části s vykopáváním peněz :). 3 řada, nejkratší ale skoro nejzajímavější - nové postavy, nové zápletky, nové vězení, noví záporáci, nový úkol ve vězení. Oblíbené postavy mi přibyly Sofie a Alexander Mahone. 4 řada zakončení + film - nejvíce zamotané , strhující, překvapivé, spousta nových osob, odhalujících věcí. Perfektní scénky s Michaelovou matkou, získáváním Scylly a vloupáváním do hl. budovy Společnosti. Naprosto dokonalé, perfektní!! Obdivuhodné herecké výkony především Mahone, Sarah, Sucre, Bellick..Hodně pěkných a dojemných scén, které mi zůstanou v hlavě hooodně dlouho: smrt Bellicka, zavření Sáry, smrt Michaela + úplné zakončení. PS: Jeden z nejlepších seriálů spolu s Lost jaké jsem kdy viděla. Žádná kritika, skvěle ztvárněné postavy - obdiv všem., hudba ve skvělých chvilkách dokonale promyšlená..Perfect!!
Ztraceni (2004) (seriál)
Oblibené postavy: Harley, Sawyer, Sayd, Juliet, Desmond, Charlie. Nejméně oblíbení postavy: Kate, Jack, Michael, Ben.. Perfektně provedený seriál v 6seriích, který poutá do děje v každém díle,hltáte každé slovo a těšíte se na další část. 1 serie se točí okolo ztroskotání na ostrově,začátků žití,poznávání osob. 2 serie je v podstatě celá o krytu v zemi , seznamování s novými lidmi. Řada končí únosem 3 lidí z tábora. 3 řada nám ukáže obydlí druhých lidí, jejich soužití. Ve 4 řadě na ostrov připlují noví lidé , né moc příjemní :) , snaží se ostrov zničit a spolu s ním i všechny obyvatele/troskotance. v 5 řada (podle mě nejlepší ze všech) je o přesunování v čase, návratu do minulosti, seznámení opět s novými lidmi .. 6 řada - závěrečná - je o jakštakš ucházejícím rozuzlení .. :) .. Hodně věcí je třeba si domýšlet,ale to není tak velký problém ..:)) 5* - Spolu s útěkem z vězení nejlepší seriál.
Gympl (2007)
Překvapivě mě hlavní hrdinové příliš nezaujaly,zato vedlejší role byly vynikající - Eva Holubová, Tomáš Matonoha, Zuzana Bydžovská, Jan Kraus.Děj byl skvělý - sprejeři,vandalové..Super..Film byl pro mě skvělý. Zasmála jsem se (hlavně scénce Krause s květinou) , grafitty byly také skvělé.
Slzy slunce (2003)
Perfektní válečný/drama film.! Bruce Willis a Monica Belluci byli perfektní. Obdivuhodný výkon. Některé části filmu byly opravdu dojemné až až .. Nechápu nízké hodnocení .. Film byl udělám velmi pěkně a hudba perfektní !! Chválím Hanse Zimmera :)
Requiem za sen (2000)
"Už máme vítěze!" :) .. Tady je jasně vidět, že stačí hodina a půl na výborný film. Ne jak bývá ve zvyku v posledních letech, že musí být film přes dvě hodiny dlouhý a natahovaný. Svižný děj, závěr nečekaný, perfektně promyšlený. Dala bych asi varování pro epileptiky :)) .. Nevhodný mládeži do 15 let ? Pouštěla bych to povinně na každé škole.
Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
Scratt ještě lepší než v předchozích dílech.Animace nádherná jako vždy.Děj dobrý.Některé scénky byly opravdu vynikající,nadprůměrné - trhání kontinentů, Sidova babička, sirény.
Titanic (1997)
Jeden z nejúžasnějších filmů na světě. Můžete to vidět stokrát a neomrzí to, vždy postřehnete něco nového co předtím ne..Uvidíte to zase trošku jinak..Efekty dokonalé, Kate Winsler a Leonardo DiCaprio byli skvělí. Bezvadný film! 5* ... "Ty skočíš, já skočím, pamatuješ?"
Návrat do budoucnosti (1985)
Jedna z nejlepších trilogií, kterou můžu vidět stále dokola. Zábavné, krásně zpracované fantasy. Ačkoliv druhý díl už není tak futuristický, jak měl být, tak jsem se i přesto náramně bavila.
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
Skvělé drama podle skutečné události,které mě velmi nadchlo..Leonardo DiCaprio a Tom Hanks, v tomhle případě perfektní kombinace!! Z filmu jsem unešena.Spielberg is best. Frank Abagnale má můj obdiv :)) " Jestli něco dluží, ráda to zaplatím.Kolik to dělá? Prozatím asi tak jeden a čtvrt milionu. "