Recenze (14)
Vládci chaosu (2018)
Nebýt smyšlených a pozměněných událostí, neexistujících postav nebo snahy vyobrazit Varga v tom nejhorším světle, zasloužil by si film svým zpracováním klidně 4-5/5. Takhle je to ovšem místy slušnej cringe a spíše fikce, než biografie.
Drak přichází (1973)
Ve filmu již prakticky přísloví "Martial artists aren't good actors" platí i zde. I přes to se však na dnešní poměry dosti Bčkové Enter the Dragon stalo kultovní ikonou, která v rámci filmů z Hong Kongu neztrácí na popularitě a význačnosti a nemalou zásluhu na tom mají právě Bruce Lee a Kien Shih. Fun fact - všiml si někdo mezi komparzem Jackieho Chana? :)
Logan: Wolverine (2017)
Máme dobré filmy, máme skvělé filmy, máme legendární a nezapomenutelné filmy...a pak je zde Logan.
Sebevražedný oddíl (2016)
První část filmu 3/5, druhá 6/5 + super OST = 5*....Margot Robbie nejde nemilovat
Kung Fury (2015)
Kung Fu, vikingové, laserový dinosauři, nacisti, víc laserů, David Hasselhoff, divnej Hitler, divnej Thor, ultimátní osmdesátkovej styl a k tomu všemu je to švédský?!! FILM TISÍCILETÍ!!!! 1000/10 BEST FILM EVER :O :O :O
Regular Ordinary Swedish Meal Time (2011) (pořad)
It's good for you!
Thor: Temný svět (2013)
Pokračování mého nejoblíbenějšího marveláka (kvůli mytologii až po Deadpoolovi). Popravdě jsem šel do kina hodně natěšenej a z kina jsem šel hodně spokojenej, ale přesto s rozporuplnými pocity...doteď se nemůžu rozhodnout, jestli se mi líbil víc než první díl. Konečně jsem si zvykl na kompletní nepřesnost s mytologii, na kterou si silně potrpím, ale to se dá od komixu a americkýho filmu čekat. Občasná vtipnost, především Lokiho, mě docela potěšila. Jen doufám, že se někde v sequelu nebo v Avengers dozvim, co se stalo s Odinem nebo Heimdallem...10/10
Machete zabíjí (2013)
30/10...asi je to chvilkovým opojením, ale best movie ever :D
Rivalové (2013)
Skvěle natočený film, který si užijí jak milovníci F1, tak i ti jenž neviděli jediný závod. Velmi mě zaujalo herecké obsazení, jelikož oba hlavní představitelé ztvárňují své předlohy přímo skvěle. Film se spíše než na samotné závody F1 soustředí na osobní život obou závodníků. Co mě však překvapilo byla moje neschopnost odlišit archivní záběry závodů od těch, které byli znovu natočené. 10/10
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Jeden z nejlépe natočených seriálů, které jsem měl to štěstí vidět a zároveň jeden z prvních s prvkem "filmu v seriálu" na který jsme zvyklí z dnešních skvělých velkých seriálů jako jsou např. Walking Dead nebo Game of Thrones