Recenze (603)
Po čem ženy touží (2000)
Jedna z mála duchaplných romantických komédií. Dá sa pozerať opakovane, čo je ešte vzácnejšie. Výborné 90.roky.
Neprůstřelný mnich (2003)
z recesie tomu dávam dobré.....ale na tento film treba mať náladu a nadhľad
Bridget Jonesová - S rozumem v koncích (2004)
pri tomto filme si človek škodoradostne uvedomuje, že je na tom s atraktivitou a rozumom dosť dobre. Najlepšia bola bitka medzi Grantom a Firthom vo fontáne!
Zákon přitažlivosti (2004)
asi najlepšia romantická komédia....a kešl-ou-klir.....scény zo súdnej siene......
Plechová kavalerie (1979) (seriál)
pre nás mladších unikátna ,,haluz", pokiaľ to neberiete až tak vážne a netrápi vás, že kedysi sa tak naozaj ľudia správali (vraj), veľmi absurdná zábava
Hezké vstávání (2010)
prekvapivo dobrý film, srandovný a ani nie veľmi gýčový
Peklo na talíři (2012) (pořad)
Až na tých chrobáčikov (tie sú zlé len pre deti a silných alergikov), a tú epizódu o mlieku (,,mlíko doporučuji každému"- aj alergikom?) je to veľmi fajn, hlavne mrazená pizza a samozrejme, klenot Grónska pomazánka! aj to s výrobným salámom bola sila......výborný je Vaňkov humor, odľahčuje tie horory
Moje krásná učitelka (2011)
príjemný, nie presladený film.......Tom Hanks je dobrý, Julia Roberts je dobrá, George Takei to zabil! výborná scéna s mobilom, s prezentáciami, s garážovým výpredajom
Den zrady (2011)
ach, do politiky, PR a médií sa trochu vyznám........ toto bolo dobre zvládnuté...inak najpreceňovanejší film roka....od dačoho takého vážneho ako voľby čakám viac.....škoda
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
úžasné počas skúškového....a ten Nárožný....