Oblíbené filmy (10)
Obvyklí podezřelí (1995)
Nádhera. Jen nechápu, proč dostal Kevin Spacey Oscara za vedlejší roli, když de facto z plátna neslezl a celé je to zaleženo na jeho výkonu, čímž rozhodně nechci snižovat výkon ostatních. Ale on je tam pro mě jasná jednička.
Avatar (2009)
Jestřábí žena (1985)
Nádherná pohádka, u které mi znova běhá mráz po zádech. A navíc nádherný fríský kůň:-) Za toho vracím těch 5%, které odečítá ne zrovna ideální hudba. A ještě jedna věc mi maličko vadí, proč má ve filmu ze středověku Michelle krátké vlasy, to je přece naprostý nesmysl, i když jí by slušelo, i kdyby byla dohola.
Musíme si pomáhat (2000)
Bohové musí být šílení (1980)
Profesionál (1981)
Addamsova rodina 2 (1993)
Podle mě snad ještě lepší než jednička. Scéna z letního tábora s Pocahontas mě naprosto dostala.
Poslední Mohykán (1992)
Vlk (1994)
Na tenhle film se musím vždycky podívat znova a znova a to Nicholsona vůbec nemám ráda. Pokaždé mě dokáže znovu přibít do křesla jak děj, tak atmosféra. Ale označení horor je nesmyslné, když už, tak pohádka.