Recenze (302)
Pobřežní hlídka (2017)
Po shlédnutí by si jeden řekl, že ten seriál z devadesátek zas až tak špatnej nebyl :D
Breakheartský průsmyk (1975)
Taková ta klasika na kterou se člověk podívá když ji zrovna dávaj v bedně.
Z Paříže do Paříže (2017)
Další z příběhů přeživších židů, za podívání to stojí, ale nijak to nevyčnívá, nezasáhne .. prostě průměr.
Správná dvojka (2015) (seriál)
Tohle není vůbec dobrý, Perryho mám rád, ale to co v tomhle sitcomu předvádí není k smíchu, ale bohužel k pláči.
Sedmilhářky (2017) (seriál)
Poslední díl (rozuzlení) byl hodně dobrej, kdyby se seriál scvrknul na jeden celovečerák dal bych asi vyšší hodnocení.
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Efekty moc pěkný, ale tím to asi tak končí. Nebavilo mě to.
Daredevil (2015) (seriál)
Oproti filmovým ztvárněním mě tohle bavilo, zkouknul jsem obě serie, uvídíme co třetí, jestli překvapí nebo zklouzne do monotónosti.
Vetřelec: Covenant (2017)
Dalo se, vidět to ve 12-ti letech (jako Cameronovi Vetřelce) tak se asi bojim, teď už jsem velkej kluk :D
Kráska a zvíře (2017)
Viděno s dabingem, a moc nezaujalo, možná někdy v budoucnu mrknu v originále.
Divoké vlny 2 (2017)
Oproti jedničce slabé, ale na 50 procent bych to viděl.