Recenze (1 065)
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Jako malýmu se mi v to v kině. Bylo 6 let a tehdy by se mi asi ale líbilo všechno barevný co se hýbe. Jones mě nijak nebere. Doufám, že mě za to nespráská bičem.
Lolita (1997)
Člověk hned pochopí, co na té lolitce Humbert viděl. Jak si tak ta mrška nevinně leží na trávníků a ty kapičky po ní tak krásně stékají... Sakra, stop. To bych se dostal někam úplně jinam. Rozhodně stojí za vidění. A klidně několikrát.
Smrtonosná past 3 (1995)
Ať žije bruce a jeho tentokrát nevánoční dobrodrůžo.
Vyvolený (2000)
Většina filmu je jen lehce nadprůměrná, ale ten konec celkový obraz o hodně vylepší. Shyamalan nězklamal ani napodruhé.
Bláznivá střela 33 a 1/3: Poslední trapas (1994)
Do třetice všechno dobré.
Operace: Zlomený šíp (1996)
Docela slušná akčňárna s dobrým Travoltou. Film jak určený pro Film týdne na Nově - průměrný vysokorozpočťák s pár hvězdami, slušnými triky a průměrnou zápletkou.
Ronin (1998)
Nadprůměrná krimi s pěknou automobilovou honičkou a De Nirem, který hraje šéfa bandy blbců, aspoň v porovnání s jeho postavou.
Robin Hood: Král zbojníků (1991)
Pěkný zpracování slavného příběhu s krásným přišpendlením čarodejnice od Freemana na závěr. Pěkná třešnička na docela chutným dortu.
Adaptace (2002)
Hodně zvláštní film. Připomíná mi Klub rváčů s tím dvojím Cagem. Ten zahrál svojí postavu velmi dobře a je to jeden z jeho nejlepších film. Na Kaufmana jsem čekal větší ujetinu, ale originální ten film je.
Rabín, kněz a krásná blondýna (2000)
Inteligentní komedie u které se nebude popadat smíchy, ale rozhodně vás ničím neurazí ani nenaštve. Překvapil mě tam Forman ve své malé roličce. Na filmu jsem byl se školou, sám bych na něj asi nešel.