Recenze (85)
Americký táta (2005) (seriál)
Jedinou postavou, která mě dokáže vždy zaručeně pobavit, je Stan - to mi přijde poněkud málo. Nicméně si to neustále drží svuj určitej standard a jako občasná podívaná neurazí. Velkej plus je potom za chytlavý soundtrack.
Julie Lescautová (1992) (seriál)
Ne že by její možný úspěch byl zabit postavením v programu (i dřív si to mohl člověk nahrát např. na VHS, jestli to byl opravdu takový problém), jen je to zkrátka nezajímavá tuctová kriminálka.
Pekelná výzva (2013) (pořad)
Tak co je tohle za soutěž? Kam až dospěla televizní "zábava"? To je celý trapnost sama, já jakožto soutěžící bych se tam styděl. Zábavu tam tahaji soutěžící, který jen tak něco řeknou, ne moderátor. A mj. pani Pazderkovou opravdu nemusim (ať už se jednalo o slavnou reklamu s jogurtem, stand-upy v Na stojáka nebo teď), ten její styl hloupý blondýny mi nesedí. No prostě otázky stupidní, úkoly divný, humor minimální... A sice na to nadávam, jak můžu, ale upřímně řeknu, že kvůli tomu, jaký to je, jsem se na to právě asi díval a zasmál se občas. Tak tu jednu?
Británie má talent (2007) (pořad)
Pravděpodobně nejlepší verze talentu. Porota a moderátoři taky super, snad jen Piers by tam být nemusel :)
Hořící keř (2013) (TV film)
Hm hm hm. Dýlku asi nemá smysl zmiňovat, někdy to bylo lehce úmorný, ale paradoxně mi to ve finále uteklo podobně rychle jako 1,5hodinový film tim, jak mě to bavilo. To taky proto, že jsem národně hrdej (i když bych možná ani nedokázal říct proč) a mj. i tuhle dobu beru emotivně. No ke konci muj zájem trochu opadl a rozhodoval jsem se mezi 4* a 5*, ale když si uvědomim, že jsme u nás zase byli schopní natočit obstojnej film, tak neni o čem.
Cesty domů (2010) (seriál)
Viděl jsem další díl v TV, přijdu tomu dát odpad! a překvapivě zjistím, že už jsem ho tomu dávno dal. Ale kdybych mohl, dám tomu oba dva. Ta rádoby napínavá atmosféra je fakt směšná, naprosto přehrávaný, ti herci na to nemaji. Ale tohle by nezachránil ani Hollywood, jaká je to scénáristická patlanina...
Kult hákového kříže (1998)
Po skončení filmu jsem zustal ještě nějakou dobu ležet a jenom jsem koukal kolem sebe. Byl jsem naprosto vyrrhlej z reality, jak to na mě zapůsobilo. A to všechno předevšim díky Nortonovi, kterýmu padla přesně ulitá role k nohám, a hákáč by snad neslušel nikomu víc než jemu :) Btw. nevim, kdyby mi bylo řečeno, abych se zakousnul do obrubníku, jestli bych si spíš nevybral kůlku...
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
To mě takhle jednou chytil jeden seriál a dokoukal jsem ho celej asi za 5 dní :))
Banánový Joe (1982)
Tady se řiká, že ti dva bez sebe nejsou to pravý, přitom já se parádnĕ bavil. Naprosto hloupej, důvĕřivej převozník banánů, kterej potřebuje získat licenci, je parádní nápad a nenucenej humor...
Statečné srdce (1995)
Nejlepší motivační video ever! Ta síla, odhodlanost, čest, víra... Ani se nestydím za to, že se mi zaslzí oči, jen co si vzpomenu na konečnou scénu :( :)