Recenze (584)
Balada pro banditu (1978)
Nikola Šuhaj Loupežník jako muzikál? Ano, když se sejdou dobří herci a napíše dobrá hudba, dá se to snadno strávit.
Cesta z města (2000)
Výborné. Vorel se vytáhl a natočil nejlepší film od Pražské pětky. V tom mu výrazně přispěly některé rázovité postavičky z filmu, také hudba a kamera jsou velmi dobré. Suma sumárum: příjemné překvapení a koukatelné i pro ty, co Sklep zrovna nemusí.
Pupendo (2003)
Zklamání!!! Hřebejk neví, co chce točit - zda výpověď o době(která, aspoň dle tohoto filmu, byla nic moc) nebo komedii typu Pelíšky(ve filmu jsou gagy stejného typu). Nechce urazit a tak do filmu narval obojí. Ono to ale nefunguje...
Hogo fogo Homolka (1970)
Pětihvězda už jen za scénu s nedobrovolnou koupelí všech.
Ropáci (1988) (studentský film)
Geniální mystifikace o neexistujících tvorech. "A jsou v prdeli...."
Jízda (1994)
Pohoda sálá z každého políčka tohoto filmu - a kouká se na to opravdu dobře.
Dvojčata (1988)
Ale jo, když je dobrá režie a dobrej scénář, tak se současný kalifornský guvernér v komedii dá snést. Docela vtipné, obzvláště jízda po dvou kolech.
Mortal Kombat - Boj na život a na smrt (1995)
Obstojná adaptace počítačové hry. Nic víc, nic míň.
Minuta se Stanem Hooperem (2003) (seriál)
Tohle opravdu patří spíš k průměru, nechápavost některých postav mi dost vadila. Ale Chelsea je správně ulítlá a pěkná holka.
Peacemaker (1997)
U tohodle filmu nevím, zda některé scény jsou míněny vážně nebo parodicky - každopádně já se jim smál a tak nemůžu říct, že by mne tohle nepobavilo. Taková "správná blbost".