Recenze (584)
Malý pitaval z velkého města (1982) (seriál)
Ani na tehdejší dobu to nebylo skvělé a nyní už tedy vůbec ne. Myslím si, že běžnou práci řadového policajta popisuje docela věrně.
Létající Čestmír (1983) (seriál)
Jak to dopadne, když se léčebná květina dostane do špatných rukou? Další skvělý český seriál, tentokrát dětský... Vyskočil a Andrlová(bývalí manželé) ještě mladí - nostalgici musí vidět.
Láska z pasáže (1985)
Film o láskách -cetiletých.. Věrně odráží náladu a realitu doby, ale nic nového nepřináší - i když pro Vaculíka to byl krok dál v kariéře.
Křeček v noční košili (1987) (seriál)
Ano, krásný seriál o české závisti.. Vtipné a zajímavé!!!
Krakonoš a lyžníci (1980)
Špičkový dětský film s krásně vystiženou zimní atmosférou. Šimková-Plívová prokázala svůj režisérský talent.
Kouř (1990)
Tomáš Vorel tímto filmem prokázal, že patří mezi SKUTEČNĚ ORIGINÁLNÍ režiséry.
Konec básníků v Čechách (1993)
Slabší díl básnické zatím-pentalogie. Obsazení Brodské bylo výborným tahem, ta se na tu svou roli skvěle hodí. Některé laciné vtipy si ale mohli scénáristé odpustit...
Konec agenta W4C prostřednictvím psa pana Foustky (1967)
Naše první parodie bondovek dopadla na výbornou!! Jedna ze skvělých českých komedií. Kačer se pro tu roli snad narodil! Takže doporučuji.
Kolja (1996)
Skoro mi přijde, že tenhle scénář psal Zdeněk Svěrák na efekt, na city, protože té dojímavosti je tam hodně. Faktem ale je, že příběh je hluboce lidský a osloví asi každého. Má totiž univerzální platnost.
Kdyby tisíc klarinetů (1964)
První český muzikál za účasti mnoha hvězd stojí za shlédnutí. Pořád je špičkový!!!