Recenze (20)
V nemilosti (2021)
Hudba a zvuk perfektní, ale příběh zbytečně natažený a jak se říká z hovna bič neupleteš
Pád anděla (2019)
2 hvězdy za drony na začátku, pěkný efekty a výbuchy, jinak je ten film sračka.
Zaklínač (2019) (seriál)
Naprosto nepřesvědčivé herecké výkony (asi chtěli ušetřit na hercích), asiati a černoši tam nemají co dělat. Dávám 2 hvězdy jako fanda zaklínače, ale na to že rozpočet malý nebyl to na mě působí spíš jako lowcost a zkrátka bylo to takový celý na sílu...
Pátý element (1997)
Kdyby šlo dát 10 hvězd, tak je dám. Jeden z mých nejdokonalejších a nejkrásnějších kinematografických zážitků.
Ano, šéfová! (2018) (pořad)
Absolutní dno, pár ubožáků chtělo vytřískat že značky kterou udělal Pohlreich...
Děsivé dědictví (2018)
Film byl vcelku odbstojný, ale ta úchylárna na konci to zazdila...
Manžel na zkoušku (2018)
Čekal jsem od toho mnohem víc, herecký výkon Anny Faris byl velmi nepřesvědčivý a tato role ji patrně nesedla. Eugenio Derbez držel film nad vodou. V traileru byla zachycena drtivá většina zábavných momentů a film už téměř ničím dalším nepřekvapil. Příběh byl slátanina a ten happyend trošku utopie. Film bych nazval pohádkou pro chudé. Za mě 50%
Underworld: Krvavé války (2016)
Celý film slátanina a nehorázná sračka. Pár scén ušlo a konec byl asi nejlepší, ale to jenom proto, aby nalákali diváky na další díl. Je vidět, že film točila snaživá režisérka, ale to bylo největší chybou a vznikla nehorázná slátanina scén z různých filmů zakomponovaných do Underworldu. Chvílama jsem zvažoval odpad ale nakonec 2 hvězdy za konec.
Všemocný (2015) (seriál)
Dobrý námět, špatně hrané...
V zajetí démonů 2 (2016)
Dlouho jsem neviděl větší sračku, krom třech malých leknutí mi film nic neříkal. Je mi líto peněz které jsem dal za kino.