Recenze (409)
Šifra mistra Leonarda (2006)
Hudba perfektní, atmosféra perfektní, ale obsah to vše zabíjí. Toto je pořádný výplach.
Rec 2 (2009)
Povedené pokračování, kde se svěcenou vodou nešetří.
REC (2007)
Zombící v tomto pojetí, to se mi krucifix líbý.
Slavné dny (2010) (pořad)
Doslova zasraný tendenční zkreslující odpad, kterému nasazuje korunu zatím poslední díl o křižácích.
Pancéřová holka (1995)
Velká škoda, výborný komix, ubohý film - klasika. Rozhodoval jsem se mezi 1* a 2*, ale protože Lori Petty je jako Tank girl dokonalá dávám slabé 2*.
Falling Skies (2011) (seriál)
Viděn pouze první díl a jedním slovem kokotina.
Zloba - Královna černé magie (2014)
Parádní pohádka, ALE otázka je pro koho? Pro děti rozhodně ne, a pro dospělé je moc dětská. I tak si ale udržuje parádní atmosféru, a nedivil bych se kdyby ukáplo pár kapek slané vody. Jolie nepředvádí kdovíjaké herecké orgie, prostě KLASICKY snesitelná. Volba sekundanta Copleye si nejsem jistý zda byla uplně správná, přesto že vynikající herec, zde mi nějak nesedl. Atmosféra byla natolik solidní, že jsem byl ochoten odpustit logické kyxy a spol. Každopádně hodnotím samotný film, pokud bych měl totiž hodnotit jeho poselství, tak jsme uplně někde jinde - viz. odpad. Vílá vypadající jak démon je v podstatě hodná, lidé jsou zlí, !KŘTINY! - co to k čertu??? - podprahové zdělení = křesťané jsou zlý a zákeřní, démoni jsou hodní. Takže budu sprostý - nasrat!
Jodorowsky's Dune (2013)
Hrozně smutné sledovat jak byl originální a geniální počin cíleně zrušen. A jak z něho čerpá zlodějská Holywoodská kinematografie do dnešních dní.
Skinheads (1993)
1* za polonahou nádhernou mulatku. Film sám o sobě je typická antináckovská kokotina.
Zimní příběh (2014)
Nemůžu si pomoc, ale Farrell prostě nehraje, ve všech filmech je naprosto totálně stejnej.