Poslední recenze (299)

Mortal Kombat Legends: Snow Blind (2022)
Zatím nejlepší položka ze série "Mortal Kombat Legends", především díky netradičnímu western/postapo prostředí a komornějšímu příběhu, kde tentokrát nejde o turnaj a záchranu světů, takže divák na těch necelých 80 minutách čisté stopáže nemá pocit uspěchanosti vyprávění a nedořečenosti některých dějových linií. Jinak to originalitou až tak moc neoplývá (tedy pokud jste někdy viděli aspoň jeden akčňák o starém mistru bojových umění, který zenovými postupy trénuje mladého zbrkloně) a animace má taktéž rezervy, ale zmíněné atraktivní prostředí a opravdu výživná míra soubojů, násilí a gore (protože o tom je Mortal Kombat jako franšíza primárně, co si budeme nalhávat) to vynahradí. Spíš tak 4,5/5, ale zaokrouhlím nahoru za pár bezmála horrorových prvků a epesního cyborg-Kana, který mě jako ústřední záporák prostě bavil od začátku do konce.

Septic Man (2013)
Celkem sympatický pokus o natočení "vážného" Toxic Avengera (pokud to vůbec jde), který ale těžce drhne na třech základních úrovních. Zaprvé je J.T.Cook režisérem hrubého béčkařského rutinérského zrna a klaustrofobickou atmosféru špíny a rozkladu těla i duše se mu daří udržovat stěží (i když jako divák chápete, že se o to aspoň trochu snaží). Zadruhé Jason Brown tu relativně náročnou ústřední roli vůbec nedává a zatímco je jeho postava uvězněná v kanále, hladoví, šílí a hnije, on "hraje" tím, že řve a křečovitě deklamuje, případně se ve snaze o zahrání bezmoci tváří jako teenager při únikové hře. A zatřetí scénárista nevěděl, jak z toho námětu udělat celovečerní film, a tak tam vecpal zápletku o evakuaci zamořeného města a dva poměrně trapné záporáky, jak vystřižené z oldschoolových hixploiťáků, a ani jedno z toho ústřední dějovou linii nikam neposouvá a působí tak zbytečně. Zbyde tím pádem jen zajímavý námět, zdařilé masky a praktické gore efekty, a pár jednotlivých scén, které jsou samy o sobě poměrně nepříjemné a znechucující (ale ten efekt hnusu a zažírající se špíny, který navodila hned úvodní scéna v koupelně, už film nikdy znovu vytvořit nedovede). Podprůměr.

Vlkodlak: Noční lovec (2022) (TV film)
Pseudoretro stylizace tohoto snímku by se dala při důsledném rozebírání shodit poměrně snadno (příliš dynamická akce, vtípky, atd.), ale ten pocit, že sleduji rozpohybovanou adaptaci staré brakové horrorové sešitovky, tam byl, to se povedlo. Potěšil Man-Thing, typově potěšil casting lovců a staré paní Bloodstone, potěšila krvavost a semtam ta sympatická, chtěná, staromódní naivita. Klidně bych si dal seriálovou antologii v tomto duchu, v černobílé kamere, s přímočaře vyprávěnými příběhy a skvělou Elsou Bloodstone v podání Laury Donnelly jako průvodkyní...jen s méně zbytečnými vtípky a klidně i bez Gaela Bernala, jehož vlkodlak byl na celém tomhle snímku paradoxně to nejméně zajímavé.