Recenze (929)
One Punch Man (2015) (seriál)
Mnoho povyku pro nic. Pár povedených vtípků nespraví celkovou rozvleklost a nudu, která staví pořád na tom samým. Asociace hrdinů, posedlost žebříčky a popularitou mi připomněla Bandu od Gartha Ennise. Nicméně tam je celý příběh a premisa zcela jinde.Na druhou sérii se nechystám.
Po stopách wampyrismu (2002) (TV film)
Musíte mít rádi Váchala, aby vám to něco dalo. Dokument je nicméně už starý, protože například Váchalův cestopis, o který zde jde, vyšel v roce 2012.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Včera jsme byli na předpremiéře Star Wars. No, nebudu spoilovat, ale pokud váháte a nelíbily se vám předchozí dvě epizody, tak je to ztráta času. Pokud se vám líbily, tak vše, co v nich ještě fungovalo, tady už nefunguje. Šel jsem na to, že se podívám prostě na film, nic od toho neočekával, ale ani shovívavost nestačí. Scénář jen recykluje i když se tváří, že je to vše nový, dialogy mdlé, postavy bez jiskry a emocí, vztahy mezi protagonisty jak z mexické telenovely, přeplácaný a nudný wtf vyvrcholení. Filosofie světa, nápady, rozmanitost, vše šlo stranou. Stalo se mi snad poprvý, že jsem regulérně usnul nudou v kině. Jak by řekl bývalý ředitel tv Nova Železný, musí vám stačit, že je to hezky barevné a hýbe se to.
Lighthouse Keeper (2016)
Všechno špatně. Poe by zaplakal a vzal tvůrce pohrabáčem.
Nacisté a okultismus (2017) (seriál)
Člověka, který na dané téma četl už nějakou knížku, seriál nenadchne, protože se tam nedozví nic nového. Druhý díl není o okultismu, ale o ovlivňování Vatikánu, což je regulérní propaganda, ne tajemno. A třetí díl uzavírá celý seriál jako málo jdoucí do hloubky. Škoda.
Noira: Zpověď /bývalé/ čarodějnice (2017)
Magický bizár. Do sebe zahleděná pseudočarodějnice vypráví o svých strastích... Předvedla se jako úplně blbá kráva.
Temná věž (2017)
Ach jo, všichni mě varovali, ale já si nedal říct. I když se povznesu nad tím, že jde o o velmi špatnou adaptaci, celý film je prostě špatně. Obsazení mě nebavilo. Ten kluk je hrozně trapnej, Idris Elba se snažil, ale stejně jsem si Rolanda představoval jinak. McConaughey hrůza. Ze všeho nejhorší jsou ty přitroublé dialogy a velmi uspěchaný a nadmíru trapný konec. Naprostá ztráta času.
Hledám přítele pro konec světa (2012)
Příjemná Keira, ale opět nemastný a neslaný Carell. Někdo by mu měl říct, že už není ve filmu 40 let panic.
Cesta (2014)
Má studie post-apo filmů pokračuje: Spíše než film, je to takový spletenec na sobě nenavazujících scén. Pearce je hrozně nudnej, vypadá jak hipster z předměstí a jeho dialogy jsou občas děsně otravný. Hudba je nahluchlá a bez nápadu. Scénář psal asi někdo na houbách, protože je to totálně prázdný a nic nedává skoro žádný smysl, pominu-li vyvedený konec, za který dávám jednu *.
Mumie (2017)
Sral mě Cruise, ale chvílema to byla vážně sranda. Nová mumie v podobě Sofie je strašně sexy!