Recenze (591)
Hon (2012)
Jsou filmy (v ideálním případě většina), které by ve vás měly vyvolat nějaké pocity. Toto bylo plné silných emocí. Že jedna lež nemůže ublížit? Ano a jak. U většiny případů existuje presumpce neviny (jste nevinný pokud někdo neprokáže vaší vinu). U pár příkladů (znásilnění, domácí násilí a podobné) ale spíš platí presumpce viny (budete považování za vinný, dokud neprokážete svou nevinu).
Výstřel (1981)
Co všechno může způsobit jeden výstřel? Co všechno může zažít zvukař? Odpověď na toto a mnohem více nejen z uměleckého řemesla filmu se dozvíte zde.
Šakal (1997)
Není tak propracované a na detaily bohaté jako původní Den šakala. Děj se docela hýbe a tak to i docela utíká. Režisérsky je to lepší rutina. Herecky mi to někdy nesedí (některé role hercům prostě nevěřím), i přes obsazení spousty jindy velmi dobrých herců.
Den Šakala (1973)
Opravdu pěkné nahánění. Velmi dobře napsané. Celkem napínavé. Stopáž je teda delší než bych si ideálně představoval. Příběh bych zkrátil aby byl jednoduše svižnější (ne že by mě nudil, ale jsou jisté momenty, které by šly zkrátit).
Loft (2010)
Není to natočeno tak dobře a poutavě jako původní film. Stále je to ovšem koukatelné a zpracování neurazí.
Loft (2008)
Belgický filmový orchestr.
Forrest Gump (1994)
Klasika kterou jsem si po opravdu dlouhé době pustil (viděno jednou asi před 13-ti lety, jako dítě a už tehdy se mi film líbil). Příběh který dokáže vyvolat silné emoce, Hanks hraje opravdu skvěle, zručně natočeno a k tomu teď už nostalgie spolu s často citovanýma hláškama. Jenom ta Jenny mě tam občas vyloženě štvala svým chováním (ale tak ta postava je zkrátka napsaná). Snímek který ukazuje jak hezké, tak nehezké věci. Vždy je ale svým způsobem pozitivní.
Palm Springs (2020)
Pěkně ubíhající komedie.
Pomsta šprtů 4: Zamilovaní šprti (1994) (TV film)
Za mě stravitelnější než předešlý díl. Přesto to nemá kvality jako jednička a dvojka. Prostřihy mezi scénami jsou hrozné a kamera hodně televizní. Scénář taky nedostal kdovíjakou péči, ale nějakou hlavu a patu to má (zvlášť ve srovnání s trojkou). Hlavní plus jsou zde herci. (Pokud můžete, vyhněte se českému dabingu, záměna slov jako šprt za cvok a výslovnost jména Booger tomu nasazují korunu a dost zážitek kazí).
Pomsta šprtů 3: Nová generace (1992) (TV film)
Už podnázev neznačí nic dobrého. Úvod taky není zrovna nejlepší. Nová hlavní dvojka není ani zdaleka tak dobrá jako původní a i když se zde objeví jeden z této původní dvojce opět v (víceméně) hlavní roli, žádný zázrak nebo comeback se nekoná. Snad bude alespoň ten scénář a příběh stát za to. S velkým zklamáním musím říct že ne. Člověka co byl zodpovědný za střih, bych nejraději nakopal. Lepší část přichází až v druhé půlce, kde sice negativa stále převažují, ale objevují se i pozitiva a snad hlavní je několik herců z předešlých dílů. Ti alespoň docela dobře zahrají na nostalgii. Jedna hvězda za tyto staré známé.