Recenze (42)
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Veď ty vieš kvôli komu je to tu :)
Sázka na nejistotu (2015)
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so.
Cena svobody (2014)
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together.
Po přečtení spalte (2008)
Pomalé, príliš pomalé rozbiehanie, len záver trocha lepšie a len jedna scéna, ktorá ma potešila - Harryho paranoja v parku. Palec dolu pre najobľúbenejšiu dvojicu režisérov.
Diktátor (2012)
Do you wanna hear an Aladdin news or an Aladdin news? Hmm, Aladdin. Ok, you are HIV Aladdin. Po prepadáku a až trápnom Brunovi super komédia, na ktorej som sa smial tak, ako už dlho nie pri pozeraní komédií.
Lovci hlav (2011)
Knihu som nečítal, ak by som, tak by asi hodnotenie o jednu hviezdu padlo.. Akčný thriller by niekde inde nenatočili takto ako to urobili Nóri. Jediné čo sa dá vytknúť, je príliš prekombinovaný záver a ten happyend. Niekedy je lepšie dopozerať film s otvorenými ústami od prekvapenia ako ho dopozerať s radostným, rýchlo zabudnutým koncom. Výborné scény na záchode, zrážka áut a následné holenie a krv na hlave pôsobili naozaj reálne.
Kapitán Phillips (2013)
Kde Greengrass našiel Barkhada Abdiho to asi len on vie. Zahral piráta ako keby ním sám aj bol.
Zlo mezi námi (2003)
Chladný a depresívny kúsok zo školského prostredia, a výborne zrežírovaný. Zimomriavky počas viacerých scén, nenudil som sa ani pri jednej scéne (vidieť iný pôvod filmu ako hollywood). Určite si ho pozriem v blízkej dobe ešte raz. 100%
Ain't Them Bodies Saints (2013)
Pomalé, nezaujímavé, nudné, strašne sa vlečúci film bez niečoho, čo by ma udržalo pozerať ho. Keď som druhý raz pri filme zaspal, tak som to vzdal.
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
1. séria 100% 2. séria 60%