Recenze (630)
Batman (2022)
Velké zklamání postavy nenaplnily vůbec očekávání s vyjímkou cat women jinak to vypadalo jako by to dělal někdo na drogách.
Jan Žižka (2022)
Celý film mi přijde jako když pejsek s kočičkou dělali dort snaha byla ale výsledek nic moc .
Spolu & Hladoví (2022) (seriál)
Pořádně nechápu co nám zde chtěli ukázat krajinu, památky ,jídlo nebo vztah otec dcera ? Ať už to bylo cokoliv tak ve výsledku to bylo jen jak Hejlík a jeho dcera žerou a jezdí po výletech a fotí tím nám žádný užitečný tip nedaly holka byla celou dobu otravná že měl člověk chuť vypnout televizi ,celkově bych to hodnotil jako nepovedeny pokus.
Armáda mrtvých (2021)
Tohle je teda vážně hrůza nevím co je to sakra napadlo natočit takhle dlouhej a pitomej film i když si vybrali celkem slušný téma tak z toho vyšlo něco co vypadá jako zdegenerovaná koza co kulhá a nakonec spadne . Fakt šílený.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Podle mého názoru dost přeceňovaný seriál který spadá spíše do kategorie průměrných a snadno zapomenutelných , navíc byl zbytečně dlouhý pokud by ho udělali jako minisérii tak tři díly mohlo to být lepší alespoň z mého pohledu .
Rodina na baterky (2021)
Fakt nuda začátek ještě dobrý i pár slušných hlášek ale pak to šlo už jen z kopce, pro děti to bude sranda ale pro dospělé kteří chápou celý děj je to spíše nuda co ovšem musím pochválit je animace .
Sexify (2021) (seriál)
Na Polský seriál velice dobré a odvážné téma když pomyslíme jak jsou Poláci věřící tak je to určitě krok dopředu v jejich kinematografii .
Srdce z ledu (2021) (seriál)
No bylo to dost jalový a chvílema chaotický ale vzhledem k tomu jak to skočilo to má našlápnuto k další sérii.
Utajený pasažér (2021)
Po vizuální stránce super pokud se však zamyslíte nad dějem tak to trochu pokulhává po celou dobu se nikdo nezeptal nezvaného pasažéra jak se dostal do otvoru pro podporu života nebo kdo ho tam mohl zavřít navíc je nelogické při omezování posádky obětovat doktorku .
Yes Day (2021)
Dost pohodová rodinná komedie .