Recenze (630)
Všichni milují Mandy Lane (2006)
Než zde začala být nějaká akce tak jsem byl už otrávený a chtěl jsem film skoro vypnout,takže škoda že tomu nedali víc.
Osudové setkání (2000)
Velice příjené na koukání a v rychle vám film uteče navíc výkony herců super.
Rok jedna (2009)
Velice pěkně udělaný .Jack zase nezklamal a humoru bylo víc než dost.
Rádio Rebel (2012) (TV film)
Pro danou cílovou skupinu celkem slušná komedie.
Venom (2018)
Rozjed nic moc až po polovině filmu to začalo být celkem slušný ,očekávání však byla větší a tak zklamání velké.
Temné síly (2018)
Tohle snad nemyslí vážně . Tady to musel zrealizovat a schválit nějakej chorej mozek, jinak by vůbec takovouhle blbost nemohli natočit.
Oko (2008)
Jessica se docela dost předvedla nebyla tam tentokrát jen na okrasu ale vážně hrála a celkem se i dařilo .
Den patriotů (2016)
Co k tomu dodat práce s kamerou a efekty super , nejvíce však zaujme začátek a konec .Pokud nejste Američan a patriot ,jak je z názvu zřejmé tak vás film začne po zhruba 40 min nudit protože víte jak to dopadne a protože víte jak se to udalo pokud mate přehled o světovém dění.
Špión, který mi dal kopačky (2018)
Docela jsem byl překvapen jak se dá slušně udělat akční komedie a vcelku kvalitní ,vlastně mi na tomhle nic moc nevadilo a celkem jsem se i bavil přitom očekávání zas tak velká nebyly.
Doktor Martin: Záhada v Beskydech (2018)
Od filmu jsem si příliš nesliboval a alespoň jsem nebyl zklamán , humor dost jalovej a zápletka připomínala jak pejsek s kočičkou dělali dort a podobně to i dopadlo.