Recenze (630)
Sejměte Cartera (2000)
Tohle se moc skoro vůbec nepovedlo pár světlých chvilek tam bylo ale fakt jen pár .
Formule! (2001)
Příjemná změna oproti tomu na co jsme od Stalloneho zvyklý ale zároveň velmi zdařený sportovní snímek .
Hooligans (2005)
Bezva uvedení mezi anglické hooligans ,obsazení mě trochu překvapilo ale nakonec fakt super takže plný počet.
Polární expres (2004)
Krásná pohádka na vánoční večer. Která dětem nebere iluze o vánocích ale naopak aby věřily co nejdéle to půjde než vyrostou .
Rango (2011)
Zas taková bomba to nebyla animace super ale zbytek nic moc.
Lidé jako my (2012)
Bezva film super obsazení , děj měl myšlenku a potenciál byl využit a to oceňuji .
Gauneři (1992)
Jednoduché a zároveň geniální natočit celej film ve skladu s partou bezejmených mužů kteří si říkají jen barvou a dějová linka se skládá z různých prostřihu každého znch jak přichází a odchází.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Tyhle nový Star Wars jsou pro dnešní diváky prakticky o ničem pokud se neseznámí s původní ságou ,tak si můžou celý příběh jen domýšlet .
Kajínek (2010)
Myslím že je tenhle film dost přehnanej . Natočit film o známém vězni to by nebylo tak hrozné ale udělat z obtloustlého stejce namakaného kriminálníka potažmo hrdinu to neberu . Co mi taky dost vadilo tak ty reklamy ve filmu plus to jak neseděly časové udaje s realitou tak když se to sečte tak tady máme průměrný film který měl ale bezva promo proto na něj lidi šli navíc dneska je Kajínek volnej a dělá sešlosti tak si ho můžete nechat podepsat . :-)
Kojak (1973) (seriál)
Klasika 70. let v dnešní době to už asi nikoho neohromí .