Recenze (437)
Neviditelná (2011)
U tohoto filmu bych nejprve upozornil slabší povahy ať se na to snad ani nekoukají, jelikož emocionální hloubka filmu dosahuje takových výšin, že lidé o promítání na MFFKV i omdleli. Již název dokonale vystihuje celou pointu filmu, kdy o hlavní hrdinku nejeví nikdo zájem až do chvíle kdy si jí vybere známý režisér do své divadelní hry. Herecky je to zahrané opravdu vydařeně a s hlavní hrdinkou soucítíte opravdu celé dvě hodiny... 100%.
Obřad (2011)
Není to špatný a ani pár lekacích scén tam nechybí. Co mi ale dost vadilo byla přímočarost příběhu. Stále se pořád zaobírá jednou posedlou holkou, pak je tam malinkatá vsuvka s klukem a rychle zpět k holce.... Chtělo by to trochu více vedlejšího děje, pak by to dostalo ten správný šmrnc. Jinak výkon Antonyho Hopkinse snad nemusím ani hodnotit, jelikož podal svůj obvyklý naprosto dokonalý herecký výkon a O'Donoghue svou debutující roli ve velkofilmu zvládl nad očekávání. Hold kdyby si na tom scénárista více vyhrál, byla by z toho 4-5ti hvězdičková záležitost, takhle ale "jen" 65%.
Outsider (2011) (studentský film)
Scénář a režie je zvládnuta skvěle na to, že rozpočet byl minimální a všichni pracovali jen z vlastního zapálení. Rozhodně musim vyzdvihnout hudbu od Jakuba Weinera, která dodává snímku opravdovou hloubku. A herecké výkony s ohlédnutím na to, že téměř nikdo z nich neměl s hraním žádné zkušenosti jsou podařené. Těchto jedenáct minut (délka stopáže snímku) vašeho života se rozhodně nedají počítat za promarněné. 80%.
Pařba v Bangkoku (2011)
Ačkoliv je to v podstatě naprosto to samý jako první díl, jen se to odehrává v Bangkoku a hledaj někoho jiného, tak jsem se skvěle bavil. Opět hledání ztraceného člena zkrze odhalování neuvěřitelných věcí minulé noci, na které byste za střízliva ani nepomysleli (na některé ani v opilém stavu :D ), proložené hláškama a "demencí", kterým se rozhodně zasmějete. 80%.
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Je to dobrý jako všechny díly, ale zatím nejhorší z celé tetralogie. Začátek mě někdy až nudil a místy to bylo zase až moc hrubý. Ale co jsem ocenil byla obměna herců a zařazení Penélope Cruz, ta se do filmu naprosto hodila a hudba Hanse Zimmera samozřejmě nezklamala. Co mi tedy vadilo asi nejvíce, byla absence Verbinskiho jemnosti pro celý koncept pirátů, je vidět, že Marshall s tímto žánrem ještě moc zkušeností nemá... 75%.
Prázdniny u moře (2011)
Pascal Rabaté se rozhodl pro opravdu tvrdý oříšek, když chtěl natočit film, kde se mimo pár vět vůbec nepromluví a vše bude vyjádřeno situací a posunky. Naštěstí do tohoto úkolu vložil všechno co tam má být. Prolínající se příběhy jednotlivých rodin je plynulé, krásné a často i neotřepale vtipné. Víděno na MFFKV 80%
Přizdis*áči (2011)
Skvělá odreagovačka u které se rozhodně zasmějete.... Něco ve stylu "slušné" Noci v Roxbury, ale budete se smát stále ;) Film kazí pár nechutných scén a přímočarost (což se dá očekávat u 95% filmů), ale hlavní je, že film splni co sliboval a to zábavu 90%.
Půlnoc v Paříži (2011)
Ačkoliv rozhodování mezi snoubenkou a milenkou je naprosto klišé a vracení se do minulosti sice ne tak moc, ale rozhodně to neni nic průkopnického. Je to na druhou stranu ohromně "jemný" a má to hezky provázaný děj v minulosti s jeho aktuální prací, plus poznávání slavných lidí.... Prostě se na to koukněte ;) 90%
Rumový deník (2011)
Tohle mě opravdu zklamalo... Pořád jsem čekal kdy se to rozjede a od půlky jsem již jen trpěl a každou chvílí koukal za jak dlouho to konečně skončí. Dokonce i konec je blbej a kdyby se zfilmoval psaný projev na konci, tak by to bylo mnohem zajímavější. Dvě hvězdy za čtyři scény u kterých jsem se opravdu zasmál a za větu "My whitch doctor. She's hermafrodit." :D a za Giovanni Ribisiho, který ztvárnil totálně zfetovanou osobu tak věrohodně, že bych uvěřil i tomu, že po natáčení se šel léčit do odvikačky ;) 35%.
Rychle a zběsile 5 (2011)
Tohle nemůžu hodnotit jako nejlepší díl série, jelikož pátým dílem jsme se dostali do naprosto jiného žánru ;) Rozhodně je lepší než předešlí tři díly, ale jednička byla hlavně přehlídka natuněných a totálně naboostovaných aut, kdežto pětka je hlavně o akci, řežbě, zvuku (hudbě) aut, namakaných týpků a sexi bab. Velice vydařený, ale už ne původní Rychle a Zběsile, nýbrž jak již originální název zmiňuje Rychlá pětka ;) 98%.