Recenze (551)
Pěna dní (2013)
Vždycky jsem chtěl vidět Rekviem za sen za současné neustálé inhalace rajského plynu. Díky Gondrymu jsem ušetřil za rajský plyn.
Futurologický kongres (2013)
Byl jsem fascinován hranou částí a tématem lidské integrity. Byl jsem překvapen jak se to mohlo obrátit v o poznání méně zajímavé anime o hledání cesty k vlastnímu synovi.
Muž z oceli (2013)
Další tuctová komiksovo-pouťová záležitost se spoustou třeskuté akce, trochou romance, černobílými schematickými postavami, neskutečně debilními dialogy a kupou klišé. Rodina plnohodnotných komiksových filmů tak bohužel nadále čítá pouze Batmana a Watchmeny.
Jen Bůh odpouští (2013)
Nikoliv Gosling, ale thajský Tommy Lee Jones se zálibou v komorní verzi Thajsko hledá SuperStar a v chůzi á la PC adventury 90. let se postará o to, že se vám tenhle sugestivní audiovizuální zážitek (nechci sahat po silných slovech jako "film") zařízne pod kůži, do hrtanu, mezi žebra, za oční bulvy a už ani nechci vzpomínat kam všude ještě. I tak bude dneska nočních můr až až.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Po výborné pětce se dal propad očekávat, ale že by musel být až takový? Příčina je jasná a typická. Debilní záporák bez charismatu a plánu. Tenhle prvek odsuzuje jakýkoliv příběh jakéhokoliv akčního filmu předem k záhubě. Fast 6 je vlastně odpad a dvě hvězdičky patří posledním dvěma scénám. Předposlední scéna "family reunion" je první za dvě hodiny, která dokáže vyvolat emoce...no a poslední scéna jakoby ukazovala, že si Justin Lin uvědomil příčínu svého selhání už ve střižně, a dal tak aspoň velký příslib do dalšího dílu série.
La cara oculta (2011)
Hodně vydařená žánrovka, která oplývá atmosférou, dlouho dokáže tahat za nos a nese jasné a pro dnešní svět důležité poselství: BEWARE OF WOMEN :)
Velký Gatsby (2013)
Považuju se za vcelku tolerantního cynika, ale takovou nálož kýče, tak pestré barvičky a tolik Tobeyho Maguira bylo i na mě až přilíš.
Za borovicovým hájem (2012)
Film o třech začátcích a žádném konci.
První den zbytku tvýho života (2008)
Skutečný život vtesaný do filmu o 109 minutách? Famózní. Smekám!
Iron Man 3 (2013)
I ten nejlepší z trilogie Iron manů zůstává jen lehce nadprůměrnou komiksovou jízdou.