Recenze (330)
Ajťáci (2006) (seriál)
Další skvělý anglický sitcom plný anglického humoru. Jen jeden nedostatek ale výrazný je ten že je velmi málo dílů z tak kvalitního materiálu mohli vytěžit víc dílů, ale možná někdy něco přibude. No uvidíme.
Toopy & Binoo (2005) (seriál)
Nejhorší věc kterou jsem v televizi, kdy viděl je to tak odporné, hnusné, infantilní a dementní že uvažuju nad spojením vzduch - televieze - země - pád.
Princezna Mononoke (1997)
Téměř bezchybné veledílo plné fantazie, dobrodružství a víru v lepší svět. Filmy Hayao Miyazakiho (viděl jsem jich sedm : Zámek v oblacích, Cesta do fantazie, Kaze no tani no Naushika, Tonari no Toporo, On Your Mark a doručovací službu slečny Kiki) jsou do jednoho všechny úžasné a stojí za to se na to podívat, určitě nikdo neprohloupí.
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
My name is Earl - ALIAS - jak se polepšit.
Police Story 3 (1992)
Nejlepší film Jackiho Chana.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
"Kultovní" a srdcová záležitost pro většinu uživatelů ČSFD a spousty dalších, ale pro mě opravdu ne. Mě tenhle film od začátku vůbec nechytl, už jen svým dějem, vlastně skoro vším herci mi tam taky neseděli možná ty gegy a ten vtip není můj šálek kávy prostě nemůžu dát víc ne 3 hvězdy protože nějakou tu úroveň to přeci mělo…
Trigun (1998) (seriál)
Vash the Stampede deperád a postrach pojištoven na jehož hlavu je vypsaná odměna 60 mld. $$ (Double dollarů) avšak na druhou stranu je to největší smolař na světě a zárověn chlápek co má podkovu v prdeli a aby toho nebylo málo je to jěště milovník MP3 a pacifista na druhou. HMMM zajímavý 95%
Black Books (2000) (seriál)
Mezi Sitcomi je to jasně druhé místo, hned za nedosažitelným červeným trpaslíkem.
Mrtví jako já (2003) (seriál)
První série byla hodně dobrá, ale v té druhé to šlo fakt dolů i když v druhé se charaktery postav konečně někam hnuly v té první to bylo značně statické.
Ranma 1/2 - Season 1 (1989) (série)
První série je naprosto úžasná. Ty další série jsou taky dobré, ale přeci jenom, ta první je o celou ůrověn lepší.