Recenze (330)
Sovákoviny (2001) (pořad)
Něco bylo dobrý ale většina vtipů stála za hovno i když Štěpnička se snaží 47%.
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Řeknu to stručně - JE TO PROSTĚ MNOHEM LEPŠÍ NEŽ HAGANE NO RENKINJITSU Z ROKU 2003. Dávám Ultimátních 97%.
Riskuj! (1994) (pořad)
Jo tak tohle už je hodně staré, matně si na to vzpomínám nebylo to tak zlé 40%.
Zlatíčka (1998) (pořad)
No tohle se jěště dalo 32%.
Rande (1997) (pořad)
Dámy a pánové přichází Slávek Burák a Markéta Majorová 15%.
Stahovák (2009) (pořad)
Otřesné, odporné no prostě totální sračka i když od Novy se nic jiného ani čekat nedá 10%.
Fantastická čtyřka: Silver Surfer (2007)
Lepší jak první film rozhodně víc akce a konečně aspon trochu náznak nějaké zápletky, ale nadruhou stranu musíte nad tím vypnout mozek jinak se z toho stane trapný komiksový kýč 65%.
G-FORCE (2009)
Film byl dobrý, ale mohli z toho vytěžit mnohem více 60%
Star Wars: Klonové války (2008)
Tenhle film nebyl až tak špatný, jako start do seriálu to je víc než dobré.
Mejdan v Las Vegas (2008)
Taková normální válka Fullerových. Až nečekaně zabávná romantická komedie se skvělým Kutchrem a Diazovou 82%.