Recenze (330)
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
1 hvězda za Triveta, který s Walkrem vždycky vyrube celou hospodu a pak frajersky vyslýchá ty napůl mrtvé vagabundy na zemi (je to v každém díle) no a jednu hvezdu za některé podařené díly.
Hotýlek (1975) (seriál)
Otřesně nevtipné, na tenhle ujetý styl humoru který John Cleese přehnaně předvádí se asi nikdy nezvyknu a nepobavím.
Pokémon (1997) (seriál)
Jestli vám bylo v době vysílání 6 až 13 let, tak jste na tom ujížděli stejně jako já a jestli ne, tak kecáte.
Ulice (2005) (seriál)
Mohu dát dvakrát odpad?
Oskar a Josefína (2005)
Kouzlo dánské pohádky a krásné přírody se skloubilo v tomto úžasném leč neprávem opomíjeném dánském příběhu.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Ordinace v růžové ohradě. HNUS
Dr. House (2004) (seriál)
První dvě řady byly skvělé, ale postupem času to jde pomalu, ale jistě dolů ale stále to je prvotřídní a hlavně originální seriál.
Mortal Kombat - Boj na život a na smrt (1995)
97% jeden z mých nejoblíbenějších filmů, skvělé bojové scény, dobrý vtip a vůbec je to skvělá zábava.
Knight Rider (1982) (seriál)
""Kite katapultuj mě do výšky 19 metrů o ůhlu 35 stupnů za 20 sekund."" tak u takových střelených dialogů jsem praskal smíchy.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Pokaždé když se podívám na Simpsonovi, tak se divím proč se tomu Homerovi pořád směju.