Oblíbené filmy (10)
Tygr a drak (2000)
Statečné srdce (1995)
Ďáblův advokát (1997)
Batman se vrací (1992)
Majstrovský kúsok. Tim Burton svojsky uchopil Gotham City a nakrútil veľmi originálne ujetý biják. Ukážkové je aj obsadenie, hlavne Catwoman a Pinguin.
Dračí dvojčata (1992)
Temný rytíř (2008)
Nemalé očakávania, podporované neustálym lámaním ďalších a ďalších komerčných rekordov, sa u mňa osobne vrchovato naplnili. Dosť verné predlohe, veď Batman to je Detective Comics odohrávajúci sa v depresívnom Gotham City skrz naskrz presiaknutom zločinom a Batmanov vopred prehraný boj s ním. Samozrejme zopár chybičiek by sa našlo, ale... Teším sa na ďalšie zhliadnutie.
Requiem za sen (2000)
Smutné a depresívne filmárske majstrovstvo, ktoré sa Vám dostane pod Kožu. Záverečný pocit beznádaje a to akým spôsobom ho Arofonsky vyvolal...Však chvály sú to písané v komentároch všade okolo. Vyzdvihol by som ešte parádny soundtrack.
Tváří v tvář (1997)
Woo ako sa patrí, natočil to, čo vie najlepšie. Perfektný akčný film s kvalitnými hereckými výkonmi. Tak trochu návrat k jeho honkongským peckám. Bodaj by takýchto filmov ešte urobil čo najviac.