Recenze (882)
Amélie z Montmartru (2001)
Amelia poteší, dobre naladí a to nielen snílkov. Vyžaruje z nej nejaká pozitívna energia!
Americká kletba (2005)
Duchárske problémy americkej teengerky v 19 storočí. Technické spracovanie celkom ujde ako i herecké obsadenie, Donald Sutherland i Sissy Spacek sú dostatočne hororoví rodičia mladučkej Betsy. Film trvá len 80 min.no i tie plynú značne pomaly, spolieha hlavne na lacné ľakačky, noa a záverečná radoby šokujúca pointa tohoveľa nezachraňuje.
Americký gangster (2007)
Herecký tandem vo vrcholnej forme. Atmosféra 60-70 rokoch ako višitá, kontroverzné téma, prevoz drog v rakvách. Podobných story sa už ale nakrútilo dosť, tento sa síce radí k tým lepším. Potrebné grady to pre mňa nabralo až v druhej polvičke filmu.
Angel Heart (1987)
Hnusne dobrý film a De Niro (ešte Al Pacino) je jednoducho stvorený pre takéto úlohy.
Anglický pacient (1996)
Oskarová nuda so skvostným hereckým obsadením.
Antikrist (2009)
Chce to odvahu pustiť si a hlavne dopozerať takýto film dokonca. Veľmi ťažký a nejednoznačný film. Nemám napozeranú Larsovú filmografiu občas som sa strácal v symbolických významoch niektorých scén tak s hodnotením nemôžem na maximum. V každom prípade sa jedná o výnimočný a silný filmový zážitok.
Apocalypto (2006)
Takže ako sá dá nakrútiť efektne cesta tam a potom zase rýchlo späť. Naznačiť, že civilizácia Mayov zhnila zvnútra i keď jej možno skutočný dôvod zániku sa ukáže až na konci filmu. Gibson je dobrý režisér, len sa hádam priveľa výžíva v zobrazovaní ľudského utrpenia.
Apokalypsa (2006)
No Richard Kelly sa filmársky riadne odbavil. Namixoval guláš s pestrým hereckým obsadením, ktorý i po technickej stránke ujde. Len keby pri tom filmovaní myslel aj na niekoho iného (napr.divákov) a nielen na ukojenie vlastného ega. Po Donnie Darkovi sklamanie. Uvidíme čo ponúkne The Box.
Appleseed (2004)
Ohúrila ma najmä vizuálna výtvarná stránka, v podstate po technickej stránke filmu niet čo vyčítať. Film obsahuje všetko čo má riadne sci-fi/anime obsahovať. Toľko ku kladom. Aby som len nechválil tak, príbeh nepatrí medzi najoriginálnejšie a nejak mám pocit, že aj tú hudbu som už niekde počul resp. je pri tomto žánri vždy rovnaká.
Arizona Dream (1993)
No Kusturicu moc napozeraného nemám, ale Arizona Dream mi i napriek skvelému Deppovi nesadol. Inak parádna je hudba.