Recenze (75)
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Hans "Skrillex" Zimmer.
A pak přišla láska... (2022)
Dospělá ezo Lady Bird.
BANGER. (2022)
Weekend at Bernie's.
Bez doteku (2013)
Přes nespornou originalitu námětu, který v českém filmovém prostředí nemá v současné době obdoby, nelze režisérovi - debutantovi mazat med kolem pusy. Nevadil by ani tak nedivácký přístup prezentující film jen v rámci oné proklamované struktury "příčina - následek", jako maximálně plytký a prázdný scénář, který ve výsledku vybízí k diskuzi akorát v rámci zlých a učebnicově mimózních dialogů. Herci se tak přes svůj talent topí v změti prvoplánových a nicneříkajících scén plných zcela zbytečných explicit. Ačkoliv tak jde z režisérské pozice (i vzhledem k věku a nepopíratelnému odhodlání) o velmi odvážné dílo, lépe by mu možná bylo v prostředí televizních limonád. P.S.: Chlebíčky dobrý. 45 - 50%
Bling Ring: Jako VIPky (2013)
V podstatě prototyp festivalového filmu, který v běžné kinodistribuci nemá moc co dělat. Programové oddělení KVIFF by mělo plakat.
Bourneův odkaz (2012)
Natahované a ukrutně nudné nic s naprosto neadekvátní a ubíjející stopáží. Snaha o propletení (a zacyklení - zdravím, Mobyho!) s původní trilogií navíc, vzhledem k dějovým lapsům a logice typu "Tady máš zapalovač, bude lepší, když se ten barák zapálíš sama." (WTF?), působí nadmíru směšně.
Cesta do zatracení (2002)
Vizuální orgasmus a pastva pro moje ušní bubínky.
Dexterova laboratoř (1996) (seriál)
Omelette du fromage!!
Djesus Uncrossed (2013)
Neznalost SNL u místních bezmozků je docela zarážející a smutně úsměvná. Djesus Uncrossed nicméně patří spíše do průměrnějšího sobotního soudku.
Donnie Darko (2001)
I believe in time travel.