Recenze (559)
Princezna a půl království (2019) (TV film)
Celkem příjemná pohádka. Možná si po čase vzpomenete na prince Egona, ale možná ne. Pravděpodobnost, že je to jedna z těch, které si budete chtít pustit každé Vánoce znovu, je velmi malá.
Harry Potter a Tajemná komnata (2002)
Lepší než první film. Knížku už jsem četla před delší dobou, takže si nejsem úplně jistá, zda všechno bylo tak, jak mělo být. Ale větší výhrady nemám. Série nabírá pomalu na obrátkách.
Titanic (1997)
24 let po premiéře znovu zhlédnuto a ač jsem dříve dala hvězdy 4, musím jednu ubrat... Film je pro mě totiž hlavně příběh a tahle romantika na pozadí katastrofy se mi zdá poněkud prázdná. Ačkoliv oba protagonisté hlavních rolí patří mezi mé oblíbené herce a jejich výkon nebyl špatný, nemůžu za ně tentokrát hvězdičky na víc než tři přidat. Plusem filmu je i po letech skvělá technická stránka, které totálně nepřebila vše ostatní, což je dobré. Průměrný příběh v nadstandardním provedení.
Poslední ze slavných králů (1996)
V létě 1977 v Irsku čeká dospívající Frankie na výsledky závěrečných zkoušek. Bojí se, že je neudělal a chce si pořádně užít své poslední prázdniny... Malý film s příběhem jako ze života a se skvělým hereckým obsazením. Možná první hlavní role Jareda Leto? Tenhle film mám moc ráda, ani lety neztratil nic ze svého kouzla.
Báječný den (1996)
Průměrná oddychovka o jednom dni dvou zaměstnaných lidí, kteří se celý den musí sami postarat o své děti a společně si situaci ulehčí i zkomplikují. Příjemní George Clooney a Michelle Pfeiffer můžou za jednu hvězdičku navíc.
Lovci pokladů (1999) (seriál)
Variace na Indiana Jonese... profesorka archeologie je tentokrát žena, Sydney Fox a jejím pomocníkem je nešika Nigel Bayley. Kdyby tak měl tenhle seriál pořádný scénář, ale to se bohužel nestalo. Každopádně oba představitelé hlavních rolích jsou relativně pohlední, takže alespoň koukat se na to dá. Seriál typu oddychovka, už jsem viděla i horší.
Legenda (1985)
Když jsem byla malá, tahle pohádka se mi hodně líbila. Možná to ale bylo tím hezkým, mladým Tomem Cruisem v hlavní roli... S odstupem času mi tenhle příběh přijde nedotažený, ačkoliv vizuálně zajímavý, s pěknou hudbou...
Madisonské mosty (1995)
Skvělé herecké výkony obou hlavních představitelů ve filmu s jednoduchou zápletkou, nakonec opravdu působivého filmu. Ale problém mám trochu s tím, že si tento příběh čtou (byť už dospělé) děti hlavní hrdinky, otázka je proč? Abysme byli nakonec poučeni? No ach...
Deset důvodů, proč tě nenávidím (1999)
Celkem příjemná teenagerská romantická komedie (neboli moderní verze Shakespearovy Zkrocení zlé ženy) s mladičkými Heathem Ledgerem (plus jedna hvězda) a Josephem Gordone-Levittem.
Než řekneš ano (2009) (TV film)
Průměr žánru, hrdinové docela sympatičtí, příjemný oddychový film.